  • 71. Data: 2004-05-04 18:51:50
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c78o4e$7if$...@n...onet.pl,
    janke <j...@p...onet.pl>:

    > - koło domu jest agencja pko, gdzie płace czynsz bez prowizji

    Za kurczakiem z rozna? ;)

    > - prad/gaz place KK w Enei bez prowizji i splacam kartę za 51 dni ;)

    A to gdzie?

    > Zostaje JEDEN. telefon stacjonarny, a i to dopiero zacząłem płacic
    > przelewem od zeszłego mca.

    A nie wolisz PZ?

    --
    Robert

  • 72. Data: 2004-05-04 18:54:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 04 May 2004 16:39:49 +0200, w <c78a0e$i9n$1@atlantis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > buahahahahh
    > dawno mnie nikt tak nie rozbawił :)))

    Ty to nawet nie wiedziałeś, że o 11 można jeszcze składać przelewy na ten sam
    dzień. Ale w końcu wiesz, nie? :P

  • 73. Data: 2004-05-04 18:58:15
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Za kurczakiem z rozna? ;)

    tak ;)))
    ale teł koło pracy mam PKO na narożniku kościuszki i św. marcin, na
    kościuszki oddział, na gawrnej agencję - wszedzie blisko z pracy, nie
    więcej niż 200m, wszędzie bez prowizji. no i wichrowym w spółdzielczym -
    też bez marży, lub na ratajczaka/marcin, ten sam BS.

    > A to gdzie?

    na nowowiejskiego, w budynku w części nowowiejskiego między placem
    wolności a ul.23 lutego. tu wadą jest godzina zamknięcia - już o 13.00
    koniec :-(
    ale płacisz kartą, terminal, więc i VE pojdzie

    o telefonie:
    > A nie wolisz PZ?

    zacofany jestem ;)))
    jeszcze nigdy z PZ nie korzystałem

    zbyszko

  • 74. Data: 2004-05-04 19:01:34
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > na nowowiejskiego, w budynku w części nowowiejskiego między placem
    > wolności a ul.23 lutego.
    > tu wadą jest godzina zamknięcia - już o 13.00
    > koniec :-(

    drugą wadą jest to, że jest to chyba jedyny punkt Enei, gdzie można KK
    zapłacić. słyszalem, że nawet na panny marii nie ma takiej możlwiości, ani
    na polnej. zresztą tam mi nie po drodze.

    zbyszko

  • 75. Data: 2004-05-04 19:58:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > drugą wadą jest to, że jest to chyba jedyny punkt Enei, gdzie można KK
    > zapłacić.

    I tak jesteście szczęściarze - we Wrocławiu za prąd i gaz płaci się jak za
    króla Ćwieczka - o takich fanaberiach jak PZ i karty nie słyszeli ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 76. Data: 2004-05-04 20:01:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Ty to nawet nie wiedziałeś, że o 11 można jeszcze składać przelewy na ten
    sam
    >dzień. Ale w końcu wiesz, nie? :P

    Ty to zaś masz jakiś problem na tle mbanku ;-))) Jak czytam Twoje wypowiedzi
    na ich temat, to mam wrażenie jakby BRE zrobiło Ci jakąś straaaszną krzywdę
    i teraz prowadzisz osobistą walkę ;-)))))

  • 77. Data: 2004-05-04 20:07:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > obserwacji. Malo osob ma ponizej 10 przelewow a sa tacy co maja po 50.
    Jaka
    > bedzie srednia ?

    Puknij się. Kogo obserwujesz? Siebie, rodzinę i swoich znajomych? I co niby
    ma z tyvh "obserwacji" wynikać?

    > wykonuje
    >
    > nie sadze. Sama twierdzisz ze wykonujesz 11 przelewow miesiecznie. A ile
    > moglabys wykonywac w teorii to inna sprawa. Mnie wlasnie interesuje to co
    > jest zyciowe a nie teoretyczne.

    Nie w teorii. Personalnie powinnam wykonywać 6. I to tylko gdyby nie
    korzystac z PZ. Pozostałe 5 są nie moje i mogą się skończyć (czego z powodów
    osobistych na razie nie planuję, hehe ;-)

    > ja wole miec to bezplatnie i wiesz ze takie oferty sa.

    Wiem i korzystam ;-) I to jeszcze zanim mbank wprowadził opłaty. Rozliczenia
    robię z Lukasa, bo ma tańsze potwiedzenia. Ale jestem w stanie przyjąć, że
    mój model nie jest jedynie słuszny i obowiązujący i nie daję na jego
    podstawie rad zarządzającym mbankiem, co Ty robisz z dośc dużą pewnością
    siebie. Niestety bezpodstawną, a nawet miejscami śmieszną (wnioskowanie o
    średniej przelewów na podstawie "obserwacji własnych" ;-)))))

  • 78. Data: 2004-05-04 20:08:03
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Twierdze ze kazdy normalnie funkcjonujacy czlowiek ma przynajmniej 10
    > rachunkow do zaplacenia. A niektorzy maja wiecej niz 20. Srednia na pewno
    > wyjdzie blizej 20 niz 10.

    a kazdy po kolei mowi Ci ZE PISZESZ BZDURY Dave.
    ile razy jeszcze to powtorzysz.
    ja mam regularne 2 (DWA) miesiecznie i nie mieszkam na dworcu. (reszta to
    kolejne nieregularne dwa miesiecznie)
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 79. Data: 2004-05-04 20:09:06
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał:
    > W Niemczech to
    > mają gorzej z bankomatami. Tam każdy bank ma z reguły własną sieć
    > bankomatów a wypłaty z obcego kosztują. U nas jest pod tym względem super
    > komfortowo ;)

    DB, Postbank, Commerz, HVB i Drezner - podpisały porozumienie i bankomaty tych
    sieci sa bezprowizyjne !!!

    ** Zur Cash Group zählen: Deutsche Bank Gruppe, Commerzbank, Dresdner Bank,
    HypoVereinsbank und deren Tochtergesellschaften sowie Postbank.

  • 80. Data: 2004-05-04 20:14:02
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Twierdzenie, ze zarzad to, zarzad tamto, ze powinien tak a nie inaczej -
    > tylko na podstawie "bo ja tak uwazam" - sa (nie sadzisz?) duzo na wyrost.

    Kolejny prezes-z-zamiłowania (a do tego troll)
    ;-))