  • 11. Data: 2011-03-04 08:41:13
    Temat: Re: Dlaczego pogromcy mit?w nie przetestuj? mitu bezpiecznych Paypas/Paywave
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    Użytkownik "orcio" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ikq806$qmc$1@news.onet.pl...

    > Możesz się podzielić tą metodą? Czy fizycznie widać uszkodzenie? czy chip
    > stykowy działa nadal??
    >
    > orcio

    Obejrzyj toto pod światło. Powinieneś zobaczyć na obwodzie karty (dookoła
    niej zapewne) ciemny pasek wielozwojowej cewki stanowiącej antenę i obwód
    rezonansowy. Jak ustalisz gdzie jest, weź iglę, skalpel, wiertło
    dentystyczne i dziobnij w ten mikrodrucik.

  • 12. Data: 2011-03-04 08:48:10
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 4 Mar, 09:27, "Marvin" <m...@n...com> wrote:

    > Tak jest - autoryzacja jest za ka dym razem co powoduje e pass-co tam to
    > beznadziejne rozwi zanie. Zawsze przypomina mi si to jak widz t reklam w
    > TV gdzie kole p aci w ci gu p sekundy. Hehe.

    Ja mam PP, ktorym place wlasnie w sekunde (mBank MC Debit Gold,
    Multibank VISA Debit).

    MK

  • 13. Data: 2011-03-04 09:24:18
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Mar, 09:27, "Marvin" <m...@n...com> wrote:

    > Jak to jest szybko i atwo, to znaczy e marketoidzi powinni i do
    > macdonalda w w USA na miesi c do roboty.

    Przy czekaniu na autoryzacją karta stykowa z PINem off-line bez
    autoryzacji jezt znacznie lepsza od PayPass.

    PayPass + autoryzacja to jest przekręt i głupota, dobre chyba tylko
    dla producentów tej technologii:P

  • 14. Data: 2011-03-04 09:25:30
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Mar, 09:48, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Ja mam PP, ktorym place wlasnie w sekunde (mBank MC Debit Gold,
    > Multibank VISA Debit).

    To właśnie zależy od ustawień karty..

    Tym sposobem nie powinni pisać czy karta ma PayPass czy nie tylko czy
    wymaga autoryzacji on-line czy nie.
    Bo to jest istotniejszy element niż technologia zbliżeniowa/stykowa.

  • 16. Data: 2011-03-04 09:28:16
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Mar, 09:41, "Marvin" <m...@n...com> wrote:
    > Jak ustalisz gdzie jest, we igl , skalpel, wiert o
    > dentystyczne i dziobnij w ten mikrodrucik.

    To jest metoda wyłączania na stałe, a przydałoby się coś co wyłącza
    tymczasowo...istnieją eksperymentalne karty z z klawiaturą do
    wprowadzania PINu:P

  • 15. Data: 2011-03-04 09:28:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Mar, 09:48, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Ja mam PP, ktorym place wlasnie w sekunde (mBank MC Debit Gold,
    > Multibank VISA Debit).

    Ale "podwatek" dotyczył PP prepaid, a Ty piszesz chyba o KK ?
    Mimo wychwalania tej metody, banki nie ryzykuja swoich pieniedzy,
    które musiałyby wyłozyc w przypadku gdyby prepaid była bez pokrycia, w
    jakis sposób zmanipulowana.

  • 17. Data: 2011-03-04 09:58:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marvin" <m...@n...com> writes:

> [...]
    > rezonansowy. Jak ustalisz gdzie jest, weź iglę, skalpel, wiertło
    > dentystyczne i dziobnij w ten mikrodrucik.

    Karta PKO BP jest całkowicie nieprzejrzysta.

    MJ

  • 18. Data: 2011-03-04 11:06:40
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Mar, 10:28, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Mimo wychwalania tej metody, banki nie ryzykuja swoich pieniedzy,
    > które musiałyby wyłozyc w przypadku gdyby prepaid była bez pokrycia, w

    Dokładnie, ale po co wtedy pre-paid z PayPass?

  • 19. Data: 2011-03-04 11:33:24
    Temat: Re: Dlaczego pogromcy mitów nie przetestują mitu bezpiecznych Paypas/Paywave
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Zapominamy chyba o jednej, niewątpliwie, dobrej rzeczy, którą może dać
    PayPass/PayWave czyli brak kontaktu sprzedawcy z kartą. Teraz trzeba ją
    zawsze gdzieś oddawać a przecież wystarczy chwila aby sczytać pasek
    ukrytym w ręku małym skanerem. Fakt, że w innych krajach jest już nieco
    inaczej i sami wkładamy kartę do terminala. Technologia bezstykowa, może
    nam to wszystko trochę poprawić, łącznie z tym, że nikt nawet nie zobaczy
    jaką kartą płacimy czy jakimś pre-paid czy "czystą żywą platyną".
    Oczywiście całość jest jeszcze na dotarciu i są pewne wątpliwości ale nie
    róbmy też z tego takiej wielkiej tragedii.

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2011-03-04 12:00:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Mar, 12:06, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Dokładnie, ale po co wtedy pre-paid z PayPass?

    Po co bankom?