    From: dzinksol <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dlugie: PKO BP- marmur -brak kompetencji
    Date: Sat, 05 Jul 2003 10:59:49 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@pa150.strzelce-krajenskie.sdi.tpnet.pl

    Oto treść mojeje reklamacji:

    W miesiącu maju 2003 roku dowiedziałem się w oddziale banku
    PKO BP znajdującego się w Strzelcach Krajeńskich od Pani
    obsługujących klientów mających konto ROR, że istnieje możliwość
    zawieszenie działalności konta. Pani poinformowała mnie, że wczasie
    zawieszenia, nie będzie pobierana opłata miesięczna za prowadzenie
    konta. To samo usłyszłem przy zakładaniu konta w kwietniu 2003 od
    osoby zakładające konta osobiste. Więc pod koniec maja złozyłem
    wniosek o zawieszenia konta, w zwiażku z załozeniem konta w Inteligo,
    Pani poinformowała że w danym miesiacu nie będzie pobrana opłata
    miesięczna. Uważajac, że osoby pracujące posiadają odpowiednią wiedzę,
    całkowicie zaufalem "Pani z okienka". Pod koniec czerwca przyszedł do
    mnie monit z informacją, że posiadam debet na koncie. Niestety dopiero
    dziś mogłem udac się do banku, gdyż pracuję w godzinach gdy jest
    otwarty bank. Spokojnie zapytałem się ile muszę wpłacić bo pomyślałem
    że może Pani się nie znała i policzono mi opłatę do dnia złożenia
    wnosku o zawieszenie konta. Ale jeszcze dodatkowo poinformowanao mnie,
    że musze opłacić koszt monitu w wysokości 23,40 zł i Pani z okienka
    dodała jeszcze, że ostatnio rozmawiała z koleżanką, że prawnie takie
    coś jak "zawieszenie konta" nie istnieje. Według mnie oznacza to brak
    kompetencji pracowników, których zatrudnia PKO BP. W związku z tym
    składam prośbę zwrot wpłaconej kwoty za monit oraz pozostałych
    kosztów, jednocześnie proszę o zamknięcie konta w związku z tym, ze
    nie chcę mieć konta w banku w którym klient nie może uzyskać
    PRAWDZIWEJ informacji.