  • 11. Data: 2010-05-28 18:21:48
    Temat: Re: DnB Nord i DB PBC -recenzje
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-05-28 20:04, Maxsis pisze:

    > Aaaa i tu Cię mamy kliencie ;)
    > Hmmm, większość banków odchodzi od zmiennego składnika (stawka rynkowa),
    > bo to może być niebezpieczne -ciekawe jakie reguły kreowania tego narzutu.

    Mozesz podac przyklad banku ktory przy wieloletnim kredycie hipotecznym
    nie zapisze w umowie odwolania do stawki rynkowej (np. WIBOR, LIBOR czy
    EURIBOR)?
    Jedynie kojarze BZWBK ktory mial (moze nadal ma) w ofercie kredyt
    hipoteczny ze stalym oprocentowaniem przez kilka pierwszych lat.
    Co innego dawniej mBank czy Multi a takze chyba Raiffeisen. Tam
    oprocentowanie bylo ustalane na "metnych" dla klienta zasadach. Stad
    powstaly strony nabiciwmbank.pl czy mstop.pl ale teraz juz zaden bank w
    Polsce nie udziela kredytow na takich zasadach.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 12. Data: 2010-05-28 21:47:25
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

> [...]
    > powstaly strony nabiciwmbank.pl czy mstop.pl ale teraz juz zaden bank w
    > Polsce nie udziela kredytow na takich zasadach.

    Przepraszam, czyli to jest EURIBOR, OK.
    Po prostu nie nazwałeś tego po imieniu i dlatego spekulowałem :)
    Pozdrawiam!

  • 13. Data: 2010-05-30 19:50:34
    Od: "Maxsis" <M...@o...pl>

    i jeszce jedno: czy Ktoś z Was otrzymał kredyt hip. w promocji w DnB NORD?
    Bo zostało mi 2 tyg. i jeśli oni będą zwlekać, prosić o dodatkowe rzeczy,
    itp. to może to potrwać,
    a zapewne te 10 dni liczą od momentu kompletnych dokumentów, czy tak?