  • 31. Data: 2013-12-09 18:28:30
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 18:13:00 +0100, Imka napisał(a):

    > Twój przepis zapamiętam. Podejrzewam że po przymusowej przesiadce kiedyś
    > może mi się przydać ;->

    A jeszcze odnośnie tej procedury wypowiedzenia online, to ja na ten
    przykład już wiem, że w ten sposób (bezproblemowo) nie wypowiem umowy. Otóż
    nie uda mi się złożyć na wypowiedzeniu identycznego podpisu, co 12 lat
    temu. Wiadomo - podpis z czasem ewoluuje. A że człowiek wtedy młody i głupi
    był, to nawet się nie podpisałem na swojej kopii umowy. :)
    Zatem ja na pewno, jeśli już, skorzystam z placówki multiMbanku. Online
    (i wysyłanie wypowiedzenia pocztą) odpada.

  • 32. Data: 2013-12-09 18:30:05
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 18:23:30 +0100, osa napisał(a):

    > Jak tylko zobaczyłem nowy serwis to wiedziałem, że poszukiwane rzeczy są
    > tam, gdzie się ich nie spodziewam ;)

    Zapachniało Hiszpańską Inkwizycją.
    W sumie jakby się tak dobrze przyjrzeć wszystkim komentarzom i
    spostrzeżeniom, to poziom absurdu niebezpiecznie zbliża się do Monty
    Pythona. Zjawisko w wykonaniu banku raczej niemile widziane.

    > Więc się nie przejmujcie, sam bank nie wie
    > co w tym nowym systemie się dzieje :D

    No nie, w cuda nie wierzę, tak jest w każdym banku. Ale w tej chwili w
    tym banku to chyba bardziej niż w innych...

    --
    Imka

  • 33. Data: 2013-12-09 18:32:20
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-09 18:13, Imka pisze:
    > Śliczne :)
    >
    > W starym
    > 1) nie wiedziałam gdzie to jest
    > 2) wpadłam na pomysł żeby tego poszukać
    > 3) kliknęłam Wnioski
    > 3) Trzecie od góry, widac od razu.

    No to już wiesz dlaczego to teraz ukryli :)

    > Twój przepis zapamiętam. Podejrzewam że po przymusowej przesiadce kiedyś
    > może mi się przydać ;->

    E tam, do póki VP nie zniknie na dobre to ja zostaję nawet z nowym
    systemem bo obsługi telefonicznej na poziomie opiekunów nie znalazłem u
    konkurencji.

    Za to ostatnio wyróżnił się GNB. W oddziale usłyszałem że regulaminem
    mam się nie przejmować (panienka nie chciała odpowiedzieć na pytanie czy
    bank też się nim przejmować nie będzie), a jak domagałem się żeby jednak
    zrobić tak jak on stanowi to jedna panienka strzeliła focha, a druga
    włączyła się tylko po to żeby zakomunikować że stwarzam problemy tam
    gdzie ich nie ma. Na szczęście wszystko słyszał koleś i pokazał
    panienkom jak mają zrobić, żeby było jak w regulaminie i im miny
    zrzedły... wrażenia niezapomniane!

  • 34. Data: 2013-12-09 18:38:16
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-09 18:30, Imka pisze:

    > Zapachniało Hiszpańską Inkwizycją.

    Nie strasz, aż boję się teraz spojrzeć za siebie... bo NIKT NIE
    SPODZIEWA SIĘ HISZPAŃSKIEJ INKWIZYCJI :)

    > W sumie jakby się tak dobrze przyjrzeć wszystkim komentarzom i
    > spostrzeżeniom, to poziom absurdu niebezpiecznie zbliża się do Monty
    > Pythona. Zjawisko w wykonaniu banku raczej niemile widziane.

    Wg mnie GNB przebija wszystkich! Tam to wiekowe chłopaki mogliby nie
    wytrzymać i długo byśmy się ich reaktywacją nie nacieszyli ;)

  • 35. Data: 2013-12-09 21:45:39
    Od: koala <k...@p...fm>

    > Animacje możesz wyłączyć, ale ta opcja jest konfigurowalna w tak głupim
    > miejscu (czyt. intuicyjnym) że znalazłem ją przypadkiem ;) I naprawdę
    > nie wiem gdzie to było :)

    hehe: opcja:"Zdjęcie profilowe".... co za ynteligentny inaczej to wymyślił.

    Pozdr,
    Koala

  • 36. Data: 2013-12-09 22:22:11
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 21:45:39 +0100, koala napisał(a):

    > hehe: opcja:"Zdjęcie profilowe".... co za ynteligentny inaczej to wymyślił.

    No co Ty, to Ty nie logujesz się do banku, by popatrzeć na swoją słit
    fotkię? No weź...

  • 37. Data: 2013-12-10 01:19:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiktor" 12r7k3w3auhit.v06uuyim6gbe$....@4...net

    > Jednak miałem nadzieję, że dłużej zachowają stary interfejs. Wiedziałem, że
    > to nieuniknione - w końcu nie po to wydaje się dziesiątki milionów złotych,
    > by utrzymywać dwa byty - ale jednak fala krytyki była/jest ogromna. Liczą
    > na to, że użytkownicy twierdzący 'wyłaczycie stary interfejs - odchodzę'
    > tylko blefują?

    () firmowe konto matki mam także w Meritku

    () wpłacanie do SyneCka jest
    )( legalne (do mBanku wpłacam zastrzeżoną kartą)
    )( i równie proste (wpłatomatów nie brakuje)
    )( a z SyneCka można czasami ;) polać natychmiastowo

    () numer telefonu przeniosłem do Play

    () z kredytówki mBanku zrezygnowałem dawno
    (ale i tak o 4 miesiące za późno)

    () SyneCkowa aplikacja nie jest tak fajna jak Widżet
    mBanku, ale może doczekamy się fajniejszej

    W celu tedy/zatem jakim mam korzystać z dobrodziejstwa nowej generacji?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2013-12-10 01:44:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 52a5dd9f$0$2372$6...@n...neostrada.pl

    > Niech lepiej poprawią ofertę :)

    I ja uważam, że jakoś muszą wynagrodzić swoją głupotę,
    jeśli nie chcą tracić klientów. Nowy interfejs to IMO porażka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2013-12-10 16:11:49
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2013-12-09 22:22, wiktor wrote:

    > No co Ty, to Ty nie logujesz się do banku, by popatrzeć na swoją słit
    > fotkię? No weź...

    To nie chodzi o słitfocię...ale wyłączenie animacji jest w opcji
    "Zdjęcie profilowe"...dopiero jak mi napisali że tam się wyłącza
    animacje to zajrzałem w to miejsce...bo przeca fotki tam wrzucał nie będe...

    Pozdr,
    Koala

  • 40. Data: 2013-12-10 16:51:48
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-10 16:11, koala pisze:

> [...]
    > "Zdjęcie profilowe"...dopiero jak mi napisali że tam się wyłącza
    > animacje to zajrzałem w to miejsce...bo przeca fotki tam wrzucał nie

    No jak "nie będziesz"? Super-team się nagłówkował, wykonawca wziął kasę
    i odpalił komu trzeba prowizję żeby ta opcja była i to właśnie tam, bo
    jakżesz można mieć konto bankowe bez słitfoci, a Ty się do nich dupą
    odwracasz i fochy stroisz. Oj popraw się koalo, popraw się...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.