  • 1. Data: 2010-07-15 07:11:40
    Temat: Do Charliego ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Charlie. Zamiast zaśmiecać grupę krokodylimi łzami odnośnie śmierci twojego
    wodza może przeczytałbyś to:

    Wstydliwe zakątki IV RP

    "[...] Tymczasem Jarosław Kaczyński, który w międzyczasie przechwycił hasło
    IV Rzeczypospolitej dla potrzeb kampanii wyborczej w roku 2005, rozumiał to
    całkiem inaczej - jako wysadzenie w powietrze razwiedki i zajęcie jej
    miejsca przez PiS - jednak bez zmiany modelu państwa!
    Nawet tak rozumiane hasło IV Rzeczypospolitej wystarczyło do wygrania przez
    PiS wyborów parlamentarnych i prezydenckich w roku 2005 i zaczęła się budowa
    IV RP. Polegała ona z jednej strony na wysadzaniu w powietrze razwiedki,
    czego formalnym wyrazem była likwidacja Wojskowych Służb Informacyjnych we
    wrześniu 2006 roku, a z drugiej strony - na budowaniu od podstaw własnej
    razwiedki - czego wyrazem było CBA oraz Służba Wywiadu Wojskowego i Służba
    Kontrwywiadu Wojskowego. [...]

    [...] Tymczasem, gdyby pan prezydent Lech Kaczyński, przygotowując się do
    kampanii mającej na celu swój ponowny wybór z tym "Aneksem" nie przechytrzył
    i natychmiast udostępnił go opinii publicznej, to może by nie zginął pod
    Smoleńskiem, a kto wie czy nawet nie wygrał jesiennych wyborów? Wprawdzie
    idąc na wymianę ciosów i on trochę ryzykował, ale ryzyko, o którym myślę,
    było nieporównanie mniejsze od tego, co się przecież stało. Chytry dwa razy
    traci - co w tym przypadku potwierdziło się w sposób wyjątkowo dramatyczny.
    [...]".

    Poszło sie na kolaboracę z wrogiem, a wróg okazał się być cwańszy ....
    Ludzie pokapowali się, że tu wcale nie chodzi o naród, a o partyjne posady

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-07-15 12:22:56
    Temat: Re: Do Charliego ....
    Od: TT <t...@o...pl>

    Endriu napisał(a):

    > Poszło sie na kolaboracę z wrogiem, a wróg okazał się być cwańszy ....
    > Ludzie pokapowali się, że tu wcale nie chodzi o naród, a o partyjne posady

    Ciekawie pisze ten Michalkiewicz.

    Co do słowa 'kolaboracja' to trochę przesadziłeś, bo tu nic z
    kolaboracji nie ma, tylko uprawianie polityki, której niestety uprawiać
    się w inny sposób w Polsce (i nie tylko) nie da.

    TT