  • 1. Data: 2009-05-08 13:44:11
    Temat: Re: Do Jacy PCG (dziwna kolejność zleceń)
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "haze" <a...@t...net.pl> wrote in message news:gu1ct0$6o3$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Udało ci się wyjaśnić problem ze swoim biurem i sprzedać ?
    >
    > Ja zauważyłem dziś podobny problem u mnie na rachunku przy zleceniu na
    > inne akcje, tym razem na kupno.
    > Jestem pewny że składałem zlecenie na okrągłą liczbe akcji 14.04
    > Patrze dziś w serwisie finfo (a także w interii) a z mojego zlecenia 14.04
    > pozostała mniej więcej połowa volumenu
    > a pozostała brakująca część jest przesunięta po tej samej cenie ale z datą
    > 8.05 !!!
    > Co o tym myslicie ? to już drugi taki przypadek ? coś mi tu śmierdzi

    tamto było chyba w bossie, a ty masz gdzie ?

    george

  • 3. Data: 2009-05-08 13:48:45
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    bzzzzzwbk

  • 4. Data: 2009-05-08 16:47:24
    Od: "yaca" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Z BOŚ-u odpowiedzi 0 (słownie: "zero")
    Czekałem 2 tygodnie bo tyle mają w regulaminie na rozpatrzenie tego typu
    spraw ale żadnej odpowiedzi nie dostałem.
    Wysłałem dziś ponowne zapytanie i mam nadzieję że na początku przyszłego
    tygodnia jakąś odpowiedź wyskrobią.

  • 5. Data: 2009-05-08 22:09:10
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On 8 Maj, 15:48, "haze" <a...@t...net.pl> wrote:
    > bzzzzzwbk

    a na jakie akcje bylo zlecenie?

  • 6. Data: 2009-05-09 15:58:05
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Na co Wy czekacie?!?! Takie rzeczy zgłasza się do KNF. I nie ma się co bawić
    w sentymenty do biura, bo tu chodzi o forsę klientów. Być może więcej jest
    osób w ten sposób cyckanych przez domy maklerskie, które mają dostęp do
    dużej ilości zleceń i łamią prawo preferowaniem jednych klientów przed
    drugimi.
    Dombrek

  • 7. Data: 2009-05-11 07:33:49
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>