  • 1. Data: 2009-06-21 08:44:40
    Temat: Do XXL-a (Sławka) pytanie ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Odnośnie twojej wypowiedzi ....

    news:h0jtmf$49v$1@inews.gazeta.pl

    "[...] Ja głosowałem na byłego premiera Jerzego Buzka. Życzę mu, żeby został
    przewodniczącym Parlamentu Europejskiego. [...]".

    Prawica po eurowyborach - debata w Stowarzyszeniu Wolnego Słowa (6)
    http://tiny.pl/3n39

    " [...] pan prezydeny za poparcie Niemiec dla charyzmatycznego premiera
    Buzka ni eobiecał czasami ratyfikacji traktatu lizbońskiego, bo Niemcy za
    darmo charyzmatycznego pana premiera Jerzego Buzka nie poprą....[...]".

    Nie orientujecie się czasami (ty lub zwolennik Kaczyńskich - pan Jerzy
    Olszewski) czy prezydent nie wyprzedał juz resztek suwerenności swojego
    własnego kraju ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/