  • 1. Data: 2009-03-24 17:00:03
    Temat: Do ilu spadnie? Będzie się lała krew?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Do ilu spadnie podczas następnych zjazdów? Pogłębimy dno?
    Co wynika z AT?
    Mi wynika wszystko. Każdą przeciwstawną możliwość potrafię rozrysować i
    udowodnić.
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-03-24 17:04:21
    Temat: Re: Do ilu spadnie? Będzie się lała krew?
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Mi wynika wszystko. Każdą przeciwstawną możliwość potrafię rozrysować i
    > udowodnić.

    To już jest nas dwóch

    kc

  • 3. Data: 2009-03-24 18:11:36
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
> [...]
    > Co wynika z AT?
    > Mi wynika wszystko. Każdą przeciwstawną możliwość potrafię rozrysować i

    Wez cos na wyluzowanie i odpocznij od...pisania....

  • 4. Data: 2009-03-24 19:06:16
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:gqb43l$eoc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Co wynika z AT?
    > Mi wynika wszystko. Każdą przeciwstawną możliwość potrafię rozrysować i

    To jak grasz?
    Na podstawie c/wk itp?
    Porównywanie tych wskaźników do czegokolwiek to juz jest AT na nich
    dokonywana.
    Więc?

  • 5. Data: 2009-03-24 19:46:10
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 24 Mar, 18:00, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    > ;-)
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Ostatnimi czasy grałem przede wszystkim S.
    Do wczoraj :) Teraz pół na pół L i S, jak wskaże los :)

    Powód w linku
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/ayAqcUYzL3/

    pierwsze przebicie ponad 2 letniej spadkowej na RSI na SP500 i DJ.
    Nasz wig20 zatrzymał się na swojej dziś.

    RSI jako wskaźnik wykupienia i wyprzedania kiepsko się sprawdza, ale
    do kreślenia linii trendów i szukania dywergencji jest wyśmienity.
    Hossa z tego odrazu nie będzie, ale powoli coś się zmienia :)

  • 6. Data: 2009-03-24 23:31:28
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > Co wynika z AT?
    > Mi wynika wszystko. Każdą przeciwstawną możliwość potrafię rozrysować i

    Hmmmm... jakiś dziwny jesteś.

    Przecież każdy wie, że prawidłowo wykonana analiza techniczna daje
    jednoznaczną odpowiedź na to czy wzrośnie, czy spadnie.

    Prawidłowo wykonana analiza techniczna daje odpowiedź w stu procentach
    pewną, bez możliwości pomyłki.

    Czy nie wiesz co to trend, opór, wsparcie, fale Eliotta, Fibonaci, fazy
    księżyca?

    Wszystko zależy tylko od Twojej inteligencji.
    J.

  • 7. Data: 2009-03-25 07:49:51
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Do ilu spadnie podczas następnych zjazdów? Pogłębimy dno?
    > Co wynika z AT?
    > Mi wynika wszystko. Każdą przeciwstawną możliwość potrafię rozrysować i
    > udowodnić.

    Odpowiem Ci w ciągu miesiąca maksymalnie 1.5 miesiąca. Ale
    wyglada, że 20% od dołka w dół ;(
    Ale oczywiście może być mocniejsze wybicie teraz i zrobi sie
    nawet 30%

  • 8. Data: 2009-03-25 07:52:14
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Joachim pisze:

    > Hmmmm... jakiś dziwny jesteś.
    >
    > Przecież każdy wie, że prawidłowo wykonana analiza techniczna daje
    > jednoznaczną odpowiedź na to czy wzrośnie, czy spadnie.

    Chyba nawet w niektórych książkach pisze , ze nie. Często mamy 2
    albo i więcej możliwych trendów. Po prostu narzut błedów. Czasem
    by określić trend trzeba zaczekać.

  • 9. Data: 2009-03-25 07:56:25
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> pisze:

    > Chyba nawet w niektórych książkach pisze , ze nie. Często mamy 2
    > albo i więcej możliwych trendów. Po prostu narzut błedów. Czasem
    > by określić trend trzeba zaczekać.

    Wersja uproszczona: Po fakcie to każdy głupi jest mądry :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Łatwo przywołać duchy, trudno je odegnać.

  • 10. Data: 2009-03-25 08:07:19
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Wersja uproszczona: Po fakcie to każdy głupi jest mądry :-)

    Nie po fakcie, ale po dołku a przed połowa tredu.