  • 1. Data: 2003-08-29 08:21:41
    Temat: Do posiadaczy starych kart chipowych
    Od: "Paweł" <s...@t...pl>

    Tworzę program umożliwiający odczyt chipowych kart płatniczych (w
    standardzie EMV4) przy pomocy dowolnego czytnika kart mikroprocesorowych
    podłączonego do komputera. W związku z tym poszukuję osób które
    uczestniczyły w programach pilotażowych i mają stare (nieważne już) karty z
    chipem oraz zgodziłyby się odstąpić mi je do testów.

    Będę także wdzięczny za konkretne wskazówki, w jaki sposób mogę otrzymać
    kartę z chipem w programach pilotażowych (bank + miasto + oddział, w którym
    takie karty są wydawane).

    Paweł

  • 2. Data: 2003-08-29 09:06:23
    Temat: Re: Do posiadaczy starych kart chipowych
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > uczestniczyły w programach pilotażowych i mają stare (nieważne już) karty z
    > chipem oraz zgodziłyby się odstąpić mi je do testów.

    a można wiedzieć po co CI takie "cóś" ??

    > Będę także wdzięczny za konkretne wskazówki, w jaki sposób mogę otrzymać
    > kartę z chipem w programach pilotażowych (bank + miasto + oddział, w którym
    > takie karty są wydawane).

    złóż wniosek o taką KK w Kredyt Banku: http://kartyonline.
    net/galeria_data/kb_kk_przod.jpg nie jest to pilotaż i każdy klient
    spełniający warunki kredytowe może ją otrzymać !!

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart http://kartyonline.net

  • 3. Data: 2003-08-29 09:59:42
    Od: "Paweł" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" napisał:
    karty z

    > a można wiedzieć po co CI takie "cóś" ??

    Karty chipowe EMV to bardzo rozbudowana technologia, dająca dosyć
    zróżnicowane możliwości zabezpieczania karty przed skopiowaniem czy
    nieuprawnionym użyciem. Warto sprawdzić czy karta, którą otrzymaliśmy, w
    rzeczywistości zapewnia nam wysoki poziom bezpieczeństwa, czy też jej
    skopiowanie nie jest wcale trudniejsze od skopiowania zwykłej karty z
    paskiem. Szczególnie, że jednak prędzej czy później kart z mikroprocesorem
    będzie wydawanych coraz więcej.

    > złóż wniosek o taką KK w Kredyt Banku: http://kartyonline.
    > net/galeria_data/kb_kk_przod.jpg nie jest to pilotaż i każdy klient
    > spełniający warunki kredytowe może ją otrzymać !!

    Problem tkwi w tym, że jestem jeszcze studentem i wątpię, aby KredytBank
    zechciał wydać mi KK na podstawie niewielkich dochodów w oparciu o umowę o
    dzieło... :-/

    Paweł

  • 4. Data: 2003-08-29 11:39:47
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Paweł wrote:

    > Problem tkwi w tym, że jestem jeszcze studentem i wątpię, aby KredytBank
    > zechciał wydać mi KK na podstawie niewielkich dochodów w oparciu o umowę o
    > dzieło... :-/

    zalatw sobie praktyki w Polcardzie

  • 5. Data: 2003-08-29 11:55:16
    Od: "Paweł" <s...@t...pl>

    Użytkownik "qubacz" napisał:

    > zalatw sobie praktyki w Polcardzie

    Czy mogę prosić o jakiś szerszy komentarz? (ew. na priva?)

    Paweł