  • 11. Data: 2003-03-17 13:33:45
    Temat: Re: Dobre wiadomosci PKO BP
    Od: "JerzyQ" <j...@i...p>

    Użytkownik "Maverick van Hyde" <m...@b...com> reklamuje w
    wiadomości Softbank news:b541qn$14eb$1@news2.ipartners.pl...
    > http://www2.gazeta.pl/gielda/1,28845,1372914.html
    >
    > Sensacyjna krótka lista na dostawe systemu IT.
    >
    > Bank PKO BP oglosil wczoraj wieczorem krótka liste ofert, z których
    zostanie
    > wybrany dostawca nowego systemu informatycznego. Wsród wybranców banku nie
    > ma faworyzowanych ofert ComputerLandu i Prokomu. Z "wielkiej trójki" przez
    > eliminacyjne sito przeszedl tylko Softbank!

    To jest bardzo zła wiadomość. System epkobp jest pod względem funkcjonalnym
    BEZNADZIEJNY.
    A jest to produkt Softbanku. Zła koncepcja i błędy uciążliwe dla
    użytkownika.
    Kiedyś przesłałem im swoją recenzję. Otrzymałem odpowiedź,że przy następnej
    edycji moje uwagi zostaną
    uwzględnione bo są SŁUSZNE. Do dziś dnia nie zauważyłem żadnych zmian. I to
    by było na tyle.

    jq

  • 12. Data: 2003-03-17 14:00:00
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > A zadałeś sobie trud przeczytania posta, na który odpowiadałem?
    A i owszem i nie traktuj tego jako personalnej wycieczki, ale rozważania o
    Fiservie są w tym w tym miejscu nawet nie akademickie bo przecież udupczyli
    ten przetarg.

    > Oczywiście bez górnych ograniczeń :-)

    Hej ! No jasne że ograniczenia istnieją, ale tyle banków w naszym kraju
    radzi sobie świetnie na AS/400, że i PKOBP by pociągnął. Wiem że AS nie jest
    tak mocny jak jakikolwiek mainframe ale z ekonomicznego punktu widzenia...

  • 13. Data: 2003-03-17 14:22:33
    Od: j...@p...onet.pl

    > A i owszem i nie traktuj tego jako personalnej wycieczki, ale rozważania o
    > Fiservie są w tym w tym miejscu nawet nie akademickie bo przecież udupczyli
    > ten przetarg.

    Wcale tak tego tak nie traktuję, raczej jako merytoryczną - ja tylko
    ustosunkowałem się do postu przedpiszcy o szyciu przez IBM systemu na miarę PKO
    BP i uznałem to rozwiązanie za dość fantastyczne.
    Pewne to jeszcze nic nie jest. To jest dopiero krótka lista. Przetarg może być
    unieważniony. Szanse Fiserva oceniam jako mizerne.

> [...]
    > tak mocny jak jakikolwiek mainframe ale z ekonomicznego punktu widzenia...

    Sam wcześniej uznałeś rozważania o Fiservie/AS/400 za "nawet nie akademickie"
    ale niech Ci będzie :-):
    nie znam porównania proponowanych platform sprzętowych, a zwłaszcza stosunku
    wydajność/cena i TCO więc wolałbym się nie wypowiadać czy/za jaką cenę AS/400
    uciągnie PKO BP.

    Jacek