  • 1. Data: 2011-07-19 23:36:20
    Temat: Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa
    Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>

    Moje doświadczenia wskazują, że samodzielne inwestowanie jest trudne,
    jak się nie jest z branży (jestem związany z szeroko pojętą medycyną i
    farmacją). Miałem z tym duże poroblemy, dopóki nie spotkałem dobrego
    doradcy finansowego - Pani Honorata. Konkretna, dobrze potrafiła
    doradzić jak zainwestować i co zrobić by korzystnie przeprowadzić
    wszystkie operacje finasnowe (łącznie z konsolidacją kredytów).
    Pierwszy raz doradca podszedł tak kompleksowo do sprawy.
    Polecam :-)
    Czy może znacie jeszcze innych, godnych polecenia doradców? Nie tylko
    z Warszawy. Myślę, że warto ich tu opisać.

    Miłego zarabiania :-)

    Mariusz

  • 2. Data: 2011-07-20 02:00:38
    Temat: Re: Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Mariusz

    Wyimaginowany Mariuszu,
    wypierdalaj w szeroko pojetym tego slowa znaczeniu prosze.

  • 3. Data: 2011-07-20 06:59:27
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Wyimaginowany Mariuszu,
    > wypierdalaj w szeroko pojetym tego slowa znaczeniu prosze.

    - na pierwszych pozycjach wyszukiwarek .... LOL

    .....CZY TA PANI TO OSZUST ??

    ;P

  • 4. Data: 2011-07-20 08:53:49
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > - na pierwszych pozycjach wyszukiwarek .... LOL
    >
    > .....CZY TA PANI TO OSZUST ??
    >
    > ;P

    Mnie ta pani OSZUKAŁA.

    Jak zagroziłem że pójdę na policję to zaproponowała sex waginalny bez
    zabezpieczenia.

    Oczywiście odmówiłem , ale uważajcie!!!!

    ;P

  • 5. Data: 2011-07-20 09:12:18
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-07-20 10:53, W?odziu pisze: