  • 11. Data: 2012-02-17 10:16:25
    Temat: Re: Dobrze widze ?
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jhl3ok$ogr$1@inews.gazeta.pl...

    > Czkawka kredytówki Ćwierćbanku jest jak duża?

    1 - obowiazkowe (podobno) 0,1 = realne 0,9 %
    niezbyt wiele, no ale zawsze cos - uwzgledniajac ze to KK

    > A milenijna debetówka?

    Nie posiadawszy takowej
    zniechecony ongis siakimis wybranymi kodami MMC
    aby wspomniana czkawka mogla zaistniec

  • 12. Data: 2012-02-17 10:24:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jhl9e1$vrr$...@n...news.atman.pl

    > 1 - obowiazkowe (podobno) 0,1 = realne 0,9 %
    > niezbyt wiele, no ale zawsze cos - uwzgledniajac ze to KK

    Nic nie rozumiem.

    > Nie posiadawszy takowej
    > zniechecony ongis siakimis wybranymi kodami MMC
    > aby wspomniana czkawka mogla zaistniec

    IMO zwracają za wszystko, ale może mylę się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-02-18 01:09:40
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jhl9u1$dmb$3@inews.gazeta.pl...

    > Nic nie rozumiem.

    Doprawdy ? ;)
    1% CB (minus) 0,1% ubezpieczenie
    <reklama >
    Troche "gratisow" w pakietach, przyjazna abolicja,
    calkiem niezle przeliczniki walutowe...
    Ktos wczesniej tez wspominal o sympatycznych
    warunkach ratalnych ( nie korzystalem wiec i nie bylem zainteresowany )
    IMO najwiekszym minusem jest brak podgladu nalozonych blokad
    do czasu ich zaksiegowania

    > IMO zwracają za wszystko, ale może mylę się.

    O ile mnie skleroza nie myli (po tlustym czwartku)
    to tylko spozywka + paliwo
    Milenijną jak i Meritowa trzeba wczesniej nakarmic ;P
    spozywki nie kupuje wiele, to zadanie meiner Frau

    =

  • 14. Data: 2012-02-18 03:49:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jhmu25$p25$...@n...news.atman.pl

    > Doprawdy ? ;)
    > 1% CB (minus) 0,1% ubezpieczenie
    > <reklama >

    Teraz rozumiem. Koń_Plikacje.

    > Troche "gratisow" w pakietach, przyjazna abolicja,
    > calkiem niezle przeliczniki walutowe...
    > Ktos wczesniej tez wspominal o sympatycznych
    > warunkach ratalnych ( nie korzystalem wiec i nie bylem zainteresowany )

    Też nie jestem.

    > IMO najwiekszym minusem jest brak podgladu nalozonych blokad
    > do czasu ich zaksiegowania

    :)

    > O ile mnie skleroza nie myli (po tlustym czwartku)
    > to tylko spozywka + paliwo
    > Milenijną jak i Meritowa trzeba wczesniej nakarmic ;P

    Moja Milenijna zwykle bywa zbyt głodna,
    Tracę na swym skąpstwoe zbyt wiele.

    > spozywki nie kupuje wiele, to zadanie meiner Frau

    I Ty Rarożku mieszkasz na wschodzie? ;)

    -=-

    Cieszę się z tego powodu, że uwolniłem się od Ćwierćbanku.
    (po sprzedaniu połowy Półbanku chyba zostaje ćwierć)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-02-18 23:13:15
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jhn7k2$5dv$1@inews.gazeta.pl...

    > Moja Milenijna zwykle bywa zbyt głodna,
    > Tracę na swym skąpstwoe zbyt wiele.

    > I Ty Rarożku mieszkasz na wschodzie? ;)

    ^^^^^^^^^
    ze niby co? to zdrobnienie od Raróg-a ? ... czy moze cos obrazliwego ? :D
    - ano, pane Hawranek - poludniowym wchodzie
    bardziej na wschodzie to by bylo ... ups, brak cyrylicy ;)

    > Cieszę się z tego powodu, że uwolniłem się od Ćwierćbanku.
    > (po sprzedaniu połowy Półbanku chyba zostaje ćwierć)

    ... znaczy 1/4 łokcia ? a łokieć łokciowi nie równy
    czym sie różni - może niczym, ćwierć od ćwiartki
    - trafiało mi się wypić ćwiartke ( na raz lub dwa ) albo ćwierć

    Hmm... czy połowa z półgłówka to jeszcze ćwierćgłowek
    czy już może idiota ?

    Pozdro ;)

  • 16. Data: 2012-02-19 01:05:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jhpbab$93t$...@n...news.atman.pl

    > ^^^^^^^^^
    > ze niby co? to zdrobnienie od Raróg-a ? ... czy moze cos obrazliwego ? :D

    Toś ty, rarożku, do Łubniów jechał i nie wiesz, gdzie Rozłogi?

    Podwyższoną temperaturą i bezbarwną bronią -- czy jakoś tak...

    http://lektury.rzeszow.pl/1-141.html

    Innymi słowy -- wykrycie spisku!
    Polak silący się na poliglotę by napisał, że 'to zadanie meine Frau'.
    Ale Niemiec (czy Ukrainiec współpracujący z Niemcami) napisałby tak,
    jak to Ty uczyniłeś.

    Jako że religia staje się mniej istotna niż była kiedyś,
    Ukrainiec-kolaborant odpada. :) Czyli chyba nie na wschodzie mieszkasz...

    > - ano, pane Hawranek - poludniowym wchodzie
    > bardziej na wschodzie to by bylo ... ups, brak cyrylicy ;)

    Ukraińcy korzystają także z alfabetu łacińskiego.

    > Hmm... czy połowa z półgłówka to jeszcze ćwierćgłowek
    > czy już może idiota ?

    Nie znam się na tym, jednak myślę, że podzielenie półgłówka
    na dwie równe części daje w efekcie jednego, całego trupa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-02-19 10:27:13
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jhphvc$4tj$1@inews.gazeta.pl...

    > Toś ty, rarożku, do Łubniów jechał i nie wiesz, gdzie Rozłogi?

    - Gdzie mi kazali, tamem jechał! - odparł pachołek

    Mnie nikt nie kazał, a też jade, póki co na południe
    wiec do uslyszenia (uczytania ?) za ~ tydzien ;)

    Pozdro

  • 18. Data: 2012-02-19 11:20:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jhqiq1$eq4$...@n...news.atman.pl

    > - Gdzie mi kazali, tamem jechał! - odparł pachołek

    > Mnie nikt nie kazał, a też jade, póki co na południe
    > wiec do uslyszenia (uczytania ?) za ~ tydzien ;)

    Na jakie południe? Toż już 20 minut po południu!
    Już raczej na zachód lub nawet na północ. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'