-
1. Data: 2002-06-04 14:08:28
Temat: Docelowa grupa kampanii reklamowej i PR, rozpoznawalność marki mBanku
Od: "AMRA" <a...@a...com>
(...) Wszystkie te działania szybko przyniosły efekt w postaci dobrej
znajomości marki mBanku. Po trzech miesiącach od rozpoczęcia kampanii
reklamowej - w próbie reprezentatywnej dla całości populacji o mBanku
słyszało 18 proc. badanych. Wg badań Demoskopu śród osób z wyższym
wykształceniem aż 45 proc. znało markę. Po dziewięciu miesiącach - marka
mBank była znana połowie badanych "yuppies" (właściciele firm, managerowie,
osoby o wysokich zarobkach) oraz większości, tj. 61 proc. (wspomagana
świadomość marki) potencjalnych klientów (studenci i młodzież pracująca).
http://www.prnews.pl/mbank/
:)
--
------
Amra the Freelancer
www.prnews.pl - wiadomosci z e-bankowosci
egipt.amra.pl - moja strona o Egipcie