  • 11. Data: 2006-01-26 11:38:33
    Temat: Re: Dokąd przenieść konto ?
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu> napisał w wiadomości
    news:dr8tkc$m3q$1@inews.gazeta.pl...
    > Miałem juz konta w PKO BP i PeKaO SA i nie chciałbym do nich wracać.
    > Obecnie mam w Lukas Bank i chcę się z nim pożegnać z kilku głównie
    > względów:

    Mam konto w Lukasie juz 5 lat i jakos nie narzekam.
    Darmowe przelewy, to jest to.
    Co do bankomatow warto miec jeszcze drugie konto w rezerwie, bo rozne rzeczy
    sie zdazaja.

  • 12. Data: 2006-01-26 12:19:36
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur O." <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Darmowe przelewy, to jest to.
    > Co do bankomatow warto miec jeszcze drugie konto w rezerwie, bo rozne

    Ja właśnie przeniosłem się do MultiBanku....z PKO BP (po ponad 10 latach)
    Ze względu na podniesienie mi o 20 procent limitu kredytu odnawialnego (PKO
    BP + mBank)

    dali mi mniejszy procent, darmowe przelewy, mniejsze prowizje (0,8 %),
    dostęp przez internet sprawdzony (mam tam konto firmowe), mają w Gliwicach
    oddział gdzie obsługują bardzo miłe panie :)
    Jak jeszcze zrobią kody potwierdzające operacje przez SMS'y (tak jak w
    mBanku) to już pełnia szczęścia...

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103

  • 13. Data: 2006-01-26 13:30:06
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    > Mam konto w Lukasie juz 5 lat i jakos nie narzekam.
    Ja też nie narzekałem, dopóki nie zaczęli bawić się we "wdrażanie" co
    miesiąc nowych poprawek do systemu bankowego. Poza tym wiem, że często
    wydaje się że jest ok, póki się nie wie co oferuje konkurencja

    > Darmowe przelewy, to jest to.
    Nie tylko w Lucasie są darmowe przelewy

    > Co do bankomatow warto miec jeszcze drugie konto w rezerwie, bo rozne
    > rzeczy sie zdazaja.
    Co innego awaria, co innego świadome wyłączenie systemu

  • 14. Data: 2006-01-26 14:00:06
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-26 14:30- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    jaQbek [z pracy], gdy pisał(a):
    > Ja też nie narzekałem, dopóki nie zaczęli bawić się we "wdrażanie" co
    > miesiąc nowych poprawek do systemu bankowego. Poza tym wiem, że często
    > wydaje się że jest ok, póki się nie wie co oferuje konkurencja

    Jakoś tych comiesięcznych poprawek i wyłączeń nie zaobserwowałem. Przez
    tydzień miałem kłopoty z dostępem do konta, kiedy przechodzili na
    online, a potem spokój.

  • 15. Data: 2006-01-28 11:26:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "jaQbek"
    > Miałem juz konta w PKO BP i PeKaO SA i nie chciałbym do nich wracać.
    > Obecnie mam w Lukas Bank i chcę się z nim pożegnać
    (...)
    > Myślę, że tyle co napisałem w miarę jasno określa, czego szukam.
    > Tylko czy taki bank wogóle istnieje ? Ostatnio słyszałem sporo
    > dobrego o Fortis Bank, o Reifeissen i VWBank też troszkę słyszałem.
    > Czy któryś z nich spełni moje oczekiwania czy jakiś inny ?

    RB jest droższy niż oczekujesz, VW czesto jak slychac na pbb zawodzi.
    Ja sie wycofuje z lokacyjnego w RB, a VW zamknąłem z ulgą.
    Natomiast e-pakiet w Fortisie od lat mi sie sprawdza, ma dobre
    zabezpieczenie
    podpisem elektronicznym i podstawową zaletę - działa. Może dlatego że
    ma
    najmniej klientów internetowych :-)
    F. ma teraz rónież nową ciekawą kartę kredytową, na którą właśnie
    czekam.

    Fortis ma dla mnie tylko jedną wadę - PZ kosztują u nich 2 zl/szt
    i dlatego warto je realizować przez inny bank - np przez Inteligo
    Nie jest to zbytnia rozrzutność, ponieważ przelewy w F. są darmowe
    *** blad ***

  • 16. Data: 2006-01-29 14:25:33
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

> [...]
    > Bank, o Reifeissen i VWBank też troszkę słyszałem. Czy któryś z nich
    > spełni moje oczekiwania czy jakiś inny ?

    Twoje kryteria najlepiej spełnie VW bank i uwiez mi wiem co mówie.
    Bezpłatne przelewy, bezpłatne wypłaty we WSZYSTKICH bankokmatach w CAŁEJ
    Polsce, niezwaodny system intenatowy itp.

    pozdrawiam

    tadek

  • 17. Data: 2006-01-29 21:34:43
    Od: "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu>

    > Twoje kryteria najlepiej spełnie VW bank i uwiez mi wiem co mówie.
    > Bezpłatne przelewy, bezpłatne wypłaty we WSZYSTKICH bankokmatach w CAŁEJ
    > Polsce, niezwaodny system intenatowy itp.

    Hmmm ... Jeśli ten bank działa w Polsce tak samo, jak Volkswagen Polska z
    Poznania, to wolę byc od nich jak najdalej ...

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 18. Data: 2006-01-29 22:17:46
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    > Hmmm ... Jeśli ten bank działa w Polsce tak samo, jak Volkswagen Polska z
    > Poznania, to wolę byc od nich jak najdalej ...

    Raczej bym VW bank porównał do niezwodnego mojego BMW

    pozdrawiam

    tadek

  • 19. Data: 2006-01-29 22:39:40
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    Przez pomyłkę napisałem:

    >Raczej bym VW bank porównał do niezwodnego mojego BMW

    Oczywiście chodziło mi o mojego kochanego trabanta.
    pozdrawiam

    tadek (jkolina)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl