  • 11. Data: 2004-07-13 12:47:49
    Temat: Re: Dolar najtanszy od lutego 1999 :)
    Od: "Assking" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości
    news:cd03r3$bb$1@news.onet.pl...

> [...]
    strone.
    > Takie przeskoki zdarzaja sie raz na 18-36 miesiecy (zmiany
    dlugoterminowych
    > trendow).
    >
    > To zdecydowanie daje lepsze wyniki, niz nieustanne prognozowanie zasiegu
    > ruchu.... Od kiedy przestalem prognozowac a zajalem sie pozadna diagnoza i
    > dobieraniem zalecen do danej diagnozy, od tego czasu krzywa kapitalu
    zaczela
    > nabierac lepszych ksztaltow :) I o to w tym wszystkim chyba chodzi. Lepiej
    > sie mylic w prognozach i zarabiac, niz miec racje w prognozach i tracic :)

    Czy mam to rozumieć, iż powinienem czekać aż do momentu kiedy dolar zacznie
    drożeć i na samym początku tego trendu kupić walutę, a kiedy znowu zacznie
    tanieć to ją sprzedać?

    Czy możliwy jest pułap 3,35 zł za USD?

  • 12. Data: 2004-07-13 13:08:02
    Od: "Assking" <a...@w...pl>

  • 13. Data: 2004-07-13 18:58:28
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > Czy mam to rozumieć, iż powinienem czekać aż do momentu kiedy dolar
    zacznie
    > drożeć i na samym początku tego trendu kupić walutę, a kiedy znowu zacznie
    > tanieć to ją sprzedać?

    Dokladnie tak jest najproscie. Po co odgadywac gdzie bedzie dolek. Niech ten
    dolek sie sam wykreuje. Zawsze sie zdazy wejsc do gry gdy juz trend bedzie
    szedl w druga strone. Najwyzej zarobi sie pare procent mniej :)

    > Czy możliwy jest pułap 3,35 zł za USD?

    Mozliwe jest nawet 2,99 :) Mozliwe jest tez 4,50 :)
    To nie ma zasadniczego znaczenia, jesli kots spekuluje. Wazne, by zmiany
    byly duze.

    Malin

    --

    ------