  • 1. Data: 2014-02-26 19:31:27
    Temat: Doradca z mbanku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Co to za tajemnicza instytucja doradcow z mbanku, ze dzwoni, namawia i
    strasznie chce zarzadzac moim portfelem ?

    fundusze/akcje/obligacje OK, ryzyko OK, ale to zarzadzanie cos mnie
    zastanawia ...

    J.

  • 2. Data: 2014-02-26 22:59:34
    Temat: Re: Doradca z mbanku
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-02-26 19:31, J.F pisze:

    > Co to za tajemnicza instytucja doradcow z mbanku, ze dzwoni, namawia i
    > strasznie chce zarzadzac moim portfelem ?
    >
    > fundusze/akcje/obligacje OK, ryzyko OK, ale to zarzadzanie cos mnie
    > zastanawia ...

    Może doradcy z funduszu DSW ? .... /DajSieWydymać/

  • 3. Data: 2014-02-26 23:50:44
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Może doradcy z funduszu DSW ? .... /DajSieWydymać/

    Jedna z lepszych scen "Wilka z Wall Street" :)
    http://www.youtube.com/watch?v=c1Vtzn3MZyA