  • 11. Data: 2004-05-21 15:50:30
    Temat: Re: Dostalem czyjegos PIN-a (SEB)
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Nadzoru? Na poczte gdzie pracuje do naczelnika?

    Listonosze nie podlegają naczelnikom poszczególnych oddziałów. Są
    wydzieleni.
    Zadzwon na Pocztę Główną na dział reklamacji np. i pytaj o nadzór nad
    listonoszami.
    Oni ich tam trzymają bardzo krótko.

  • 12. Data: 2004-05-21 16:00:26
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

    > Moj listonosz ciagle dostarcza do mojej klatki rzeczy z inych ulic.
    > Najlepiej wrzuc do zwrotow - albo tak mi na poczcie powiedzieli - do
    > najblizszej skrzynki pocztowej

    Chyba lepiej to zanieść do jakiegoś urzędu pocztowego niż dawać
    listonoszowi, tj. doręczycielowi ;-) Swoją drogą to też kiedyś byłem
    taki ucziwy i zaniosłem na pocztę przesyłkę, którą znalazłem w skrzynce
    u mojej babci a która nie była adresowana do niej. Przesyłka była
    otwarta. Kiedy ją zostawiałem na poczcie kobieta prawie zrobiła mi
    awanturę, że to niby ja otworzyłem tę przesyłkę i nie dała sobie
    wytłumaczyć, że taka była w skrzynce. Nie chciało mi się awanturować i
    wzywać kierownika, ale napisałem maila do Rejonowego Urzędu Poczty
    opisując całą sytuację, ale niestety nie odpisali.

    K.

  • 13. Data: 2004-05-21 19:29:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > wytłumaczyć, że taka była w skrzynce. Nie chciało mi się awanturować i
    > wzywać kierownika, ale napisałem maila do Rejonowego Urzędu Poczty
    > opisując całą sytuację, ale niestety nie odpisali.

    Z mojego doświadczenia wynika, ze lepszy faks. Maili, to w instytucjach
    nie czytają generalnie.

  • 14. Data: 2004-05-21 20:18:53
    Temat: Re: Dostalem czyjegos PIN-a (SEB)[OT]
    Od: T...@s...co.uk

    In article <c8kpbg$po0$1@news.onet.pl>,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > wlasnie naskrzynce leza hasla jednorazowe z mBanku
    > dla kogos, kto mieszka pod zupelnie innym adresem z zupelnie inym kodem
    > pocztowym. Zgadza sie tylko numer bloku i mieszkania. Ten listonosz jest
    > jakis pomylony

    Oni wszyscy sa pomyleni... Laskowik tyle lat wytrzymal... a ten twoj to
    pewnie po prostu analfabeta... A dziesieciu cyferek jakos sie wyuczyl...

    TA

  • 15. Data: 2004-05-25 19:39:35
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 21 May 2004 21:29:31 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Z mojego doświadczenia wynika, ze lepszy faks. Maili, to w instytucjach
    >nie czytają generalnie.
    DOP Szczecin czyta maile a odpisuje na nie w formie papierowej :)

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu lub na Kaszubach.
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 16. Data: 2004-05-25 21:28:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > DOP Szczecin czyta maile a odpisuje na nie w formie papierowej :)

    Ciekawe, czy jeszcze ktoś dostał odpowiedź na mail.