eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDostep do mbanki i multibanku-problem z wyswietlaniem strony › Dostep do mbanki i multibanku-problem z wyswietlaniem strony
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dostep do mbanki i multibanku-problem z wyswietlaniem strony
    Date: Thu, 19 May 2005 20:20:07 +0200
    Sender: o...@P...ONET.PL@espol1-nat.espol.com.pl

    Od wczoraj nie wyswietlaja mi sie strony
    https://www.mbank.com.pl/ib_login.asp oraz https://moj.multibank.pl/. Mam
    internet w sieci osiedlowej, inne strony chodza bez problemu, takze nie wiem
    co to moze byc za przyczyna. Przez ok. godzine dostep do stron sie pojawil.
    Teraz znow brak. Rok temu podobnie dzialo sie z VW, a przyczyna tkwila po
    stronie providera internet. banku, ktory nie wszedzie rozpowszechnial
    sygnal(lub cos w tym stylu, bo sie na tym dokladnie nie znam; w jednych
    sieciach sygnal byl w innych nie), po jednym dniu po interwencji w VW
    problem usuneli i wrocilo wszystko do normy.
    Czy interweniowac w mBanku, Multibanku czy u swojego dostawcy internetu?
    Jednak, jezeli wszystkie inne strony chodza bez problemu oraz strony
    informacyjne mBanku i Multi, to problem nie jest chyba u dostawcy internetu.