  • 1. Data: 2012-03-23 14:40:31
    Temat: Dostęp z urządzeń mobilnych do bankowego www
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Piątek więc tak bardziej jako ciekawostkę zapodam.
    Mam aktualnie w domu tablet Blackberry Playbook. Z domyślnej przeglądarki
    tabletu (nie wiem czy ma jakąś fachową nazwę) udało mi się zrobić
    przelew, uwaga!, ze sławetnego www Półbanku. Uważam to za niewątpliwy
    sukces i moje pełne zdziwienie, bo na komputerze nie z każdej
    przeglądarki da się to osiągnąć.
    A ogólnie to te tablety do czegoś tam się nadają, oczywiście jak się go
    kupi za rozsądną cenę ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-03-23 15:08:31
    Temat: Re: Dostęp z urządzeń mobilnych do bankowego www
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

> [...]
    > przelew, uwaga!, ze sławetnego www Półbanku. Uważam to za niewątpliwy
    > sukces i moje pełne zdziwienie, bo na komputerze nie z każdej

    Jednak nieco się pozmieniało. Chyba nawet z Opery i Chromium da się
    ostatnio Półbanku używać. Ba, nawet z Iphona mi się udało zalogować, ale
    niestety nie wszystko działało w menu... :-(

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2012-03-23 15:39:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 15:08:31 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Jednak nieco się pozmieniało. Chyba nawet z Opery i Chromium da się
    > ostatnio Półbanku używać. Ba, nawet z Iphona mi się udało zalogować, ale
    > niestety nie wszystko działało w menu... :-(

    Mi do Chromium na Linuxie nie do końca działa w sumie bardziej nie działa
    niż działa - przelewu robić nie próbowałem, bo chyba się czegoś nie dało
    tam włączyć czy jakoś tak. Na tym Playbooku wszystko działa poprawnie.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-03-23 18:07:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

> [...]
    > ostatnio Półbanku używać. Ba, nawet z Iphona mi się udało zalogować, ale
    > niestety nie wszystko działało w menu... :-(

    Z Symbiana niestety nie działa. Tak samo nie działają Merdeitum ;-)
    i GetinOnline.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2012-03-25 18:45:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 23 marca 2012, 14:40:31 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Mam aktualnie w domu tablet Blackberry Playbook. Z domyślnej przeglądarki
    > tabletu (nie wiem czy ma jakąś fachową nazwę) udało mi się zrobić
    > przelew, uwaga!, ze sławetnego www Półbanku.

    Odkad sa kody sms nie ma problemu.
    Robie przelewy nawet z Nokii na symbianie:)

  • 6. Data: 2012-03-25 18:51:10
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 23 marca 2012, 18:07:53 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Z Symbiana niestety nie działa.
    Dziala dziala, np. opera mobile na symbiana

  • 7. Data: 2012-03-25 20:37:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krzysiek napisał(a) :

    > Dziala dziala, np. opera mobile na symbiana

    Aha, dobrze wiedzieć. Dzięki.
    Bo wbudowana prymitywna przeglądarka niestety nie obsługuje tego.
    Symbian 6.0 na Nokię 6220 C.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2012-03-27 14:52:58
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu niedziela, 25 marca 2012, 20:37:15 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Aha, dobrze wiedzieć. Dzięki.
    > Bo wbudowana prymitywna przeglądarka niestety nie obsługuje tego.
    > Symbian 6.0 na Nokię 6220 C.

    z wbudowanej na N82 tez kiedys probowalem ale nie pamietam wynikow;)

    w kazdym razie z opera nie mam problemow, wersja 'idac do bankomatu przelewam srodki
    na oszczednosciowe by je wyplacic' dziala bardzo dobrze. tylko nieco to trwa bo
    strona nie jest zooptyamlizowana;)

  • 9. Data: 2012-03-29 14:03:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Krzysiek napisał(a) :

    > z wbudowanej na N82 tez kiedys probowalem ale nie pamietam wynikow;)

    No to po zainstalowaniu Opery Mini (Mobile na moim urządzeniu nie
    jest dobrym rozwiązaniem) nadal nie można w ogóle wejść na stronę
    logowania Półbanku.
    Merdeitum to jakaś popierdółka, nie bank - tym razem da się
    zalogować, ale nie można przesunąć ekranu w bok i nawet wylogować
    się. Nie mówiąc o wykonaniu jakiejkolwiek operacji.
    mBąk działa choć kiepsko. Wykonanie przelewu jest utrudnione. Nie ma
    opcji "Pobierz z listy" w czasie robienia przelewu. Ot tak po prostu
    - nie ma i już.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]