  • 11. Data: 2006-02-07 07:36:09
    Temat: Re: Doświadczony inwestor pomoże w inwestycjach na GPW
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

    > ... hmm mozna sie zastanawiac dlaczego czlowiek sie oferuje ,napewno nie
    > jest z caritas , a co do sprawdzonego systemu to trzeba by zobaczyc nie
    > tylko wykresik z sygnalami K i S + ile to mozna bylo zarobic ale tez
    > dowody zawierania konkretnych tranzakcji wlasnie w tych momentach...
    > ... na kontraktach nie ma zartu i jezeli inwestujesz cudza kase ( z
    > konsekwencjami) to musisz byc naprawde silny ,dobry system to tylko
    > uzupelnienie calosci ...

    a może bohater zamiast tego "co było" próbowałby powiedzieć kilka razy o tym
    "co będzie" ? Jeśli jest dobry to zaręczam, że mógłby się nie opędzić od
    chętnych, jeśli procent trafień będzie większy niż 50,01%
    pozdr

  • 12. Data: 2006-02-07 07:42:08
    Od: sobate <s...@s...pl>

    Oczywiście. Na przykład banki zatrudniają handlarzy akcjami do zakupów
    krótkoterminowych. Taki handlarz ma mieć odpowiednie studia i
    doświadczenie. Kwota jaką obraca to kilkaset milionów zł miesięcznie. Był
    nawet parę lat temu serial na ten temat wyprodukowany w Wielkiej Brytanii
    "CAPITAL CITY".

    Jedynie w tej sytuacji należałoby sprawdzić wiarygodność tego pana i jakie
    są stosowane np za granicą zabezpieczenia przed utratą powierzonego majątku.

  • 13. Data: 2006-02-07 07:46:21
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>

    W artykule news:ds8o2k$o51$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): PrzemoK napisał(a):

> [...]
    > ... na kontraktach nie ma zartu i jezeli inwestujesz cudza kase ( z
    > konsekwencjami) to musisz byc naprawde silny ,dobry system to tylko

    pewnie masz racje, mnie nie stac na inwestycje wiec nie mysle w ten sposob.
    ale na komercyjnego maila kase wylozylem i jakos pewniej sie czuje, kiedy
    prowadze z kims powazna korespondencje. dla mnie osoba, ktora chce obracac
    cudzymi pieniedzmi, a podaje maila na darmowym serwerze (i to jeszcze jednej
    z 'nowych' domen) nie jest godna zaufania.

    --
    cienislaw

  • 14. Data: 2006-02-07 08:38:10
    Od: shiftkey <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > "co będzie" ? Jeśli jest dobry to zaręczam, że mógłby się nie opędzić od
    > chętnych, jeśli procent trafień będzie większy niż 50,01%

    Akurat sam procent trafien nie jest tak istotny jak to ile sie zarabia
    kiedy sie trafi i to ile tracisz kiedy nie trafisz. Na przyklad masz
    skutecznosc "tylko" 40% i srednio kiedy trafiasz zarabiasz 100(np.
    punktow w kontraktach), a kiedy nie trafiasz tracisz 50. I mimo to w
    dluzszym terminie jestes do przodu. Bo wartosc oczekiwana masz powyzej
    0. 100x40% - 50x60%= 40 - 30= 10. Takze sam procent trafien o niczym nie
    swiadczy.
    pozdrawiam
    shiftkey

  • 15. Data: 2006-02-07 09:01:51
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > terminie jestes do przodu. Bo wartosc oczekiwana masz powyzej 0.
    > 100x40% - 50x60%= 40 - 30= 10. Takze sam procent trafien o niczym nie

    racja, nie wziąłem tego pod uwagę, ale dla uproszczenia można by przyjać, że
    delikwent inwestuje stałą kwotą, albo określić zaangażowanie procentowo
    pozdr

  • 16. Data: 2006-02-07 18:43:55
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > "CAPITAL CITY".

    :-))) życie to nie film
    pozdr

  • 17. Data: 2006-02-07 21:36:46
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    gdybyś mial ten staz i kupe kasy zarobiona przez te lata to nie oglaszalbys
    sie tu tylko bys smażył teraz tyłek na bahamach ;)

  • 18. Data: 2006-02-08 09:12:57
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    > informacje wyłącznie mailem: i...@v...pl.
    > Nie odpowiadam na forum.

    A na jakim forum ? Bo tu o ile dobrze pamiętam jest grupa news.

  • 19. Data: 2006-02-10 16:56:33
    Od: miko <m...@n...wp.pl>

    On 02/08/2006 10:12 AM, xXx wrote:

    > A na jakim forum ? Bo tu o ile dobrze pamiętam jest grupa news.

    Na publicznym ;)

    miko