  • 21. Data: 2009-04-02 07:19:02
    Temat: Re: Dragowski - kolejne 50%
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    W zwi?zku ze zgłoszonym na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 29 lipca
    2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi (Dz. U. z 2005 r. Nr 183, poz.
    1538) przez Komisję Nadzoru Finansowego ż?daniem, Zarz?d Giełdy, działaj?c
    na podstawie § 30 ust. 2 Regulaminu Giełdy, postanawia zawiesić obrót
    akcjami spółki AD DRˇGOWSKI S.A. na okres jednego miesi?ca pocz?wszy od dnia
    2 kwietnia 2009 r.

  • 22. Data: 2009-04-02 07:41:32
    Od: "martinez" <z...@o...pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
> [...]
    > na podstawie § 30 ust. 2 Regulaminu Giełdy, postanawia zawiesić obrót
    > akcjami spółki AD DRˇGOWSKI S.A. na okres jednego miesi?ca pocz?wszy od
    Co za niesprawiedliwość, o tym gwiazdy nic nie mówiły....

    martinez

  • 23. Data: 2009-04-02 07:56:27
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Za miesiac od razu sie otworzy 1000% z luka w gore...-;))))))

  • 24. Data: 2009-04-02 08:24:35
    Od: "gg" <g...@o...pl>

> [...]
    > na podstawie § 30 ust. 2 Regulaminu Giełdy, postanawia zawiesić obrót
    > akcjami spółki AD DRˇGOWSKI S.A. na okres jednego miesi?ca pocz?wszy od

    jak szkoda... a miałem w to wejść dzisiaj za całą kasę.... ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 25. Data: 2009-04-02 09:08:03
    Od: "dstf" <d...@i...eu>

    > Dragowski od mojego ostatniego posta zrobil kolejne 100% w gore, w tym
    > dzisiaj 50%, a frajerzy ciagle nie dowierzaja, dziwia sie, analizuja
    > wskazniki typu c/z i kisza syfony kupione 2 lata temu liczac, ze sie
    > odbija i
    > wyjda na nich na zero.

    Ile by to nie było tanio się dałeś sprzedać Dieter. Od tej pory twój nick
    zawsze będzie mi się kojarzył z najgorszym typem akwizytora, bezwzględnym
    wciskaczem gówna.

    dstf

  • 26. Data: 2009-04-02 09:11:53
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "dstf" <d...@i...eu> wrote in message

    > Ile by to nie było tanio się dałeś sprzedać Dieter. Od tej pory twój nick
    > zawsze będzie mi się kojarzył z najgorszym typem akwizytora, bezwzględnym
    > wciskaczem gówna.

    właśnie tego nie mogę pojąć, jak można sie "zangażowac" w taki deal i
    promować to pod pozorem super inwestycji i to w takim agresywnym stylu.
    Ociera sie to o manipulacje...( jakaś prywatne rozdanie ? ).
    Implikacje tej historii sa dla mnie dość niepokojące...

    george

  • 27. Data: 2009-04-02 09:26:45
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Implikacje tej historii sa dla mnie dość niepokojące...

    implikację są takie, że za miesiąc Diter wtopi na tym shicie - ale co w tym
    niepokojącego?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 28. Data: 2009-04-02 09:40:08
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Moze i idiota, ale za to jaki skuteczny Mr. Malkontencie.

    D.

  • 29. Data: 2009-04-02 09:41:37
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "gg" <g...@o...pl> wrote in message
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > implikację są takie, że za miesiąc Diter wtopi na tym shicie - ale co w
    > tym niepokojącego?

    a rodzi mi sie w głowie znowu jakiś "spisek". Dam sobie spokój.
    Rzeczywiście, skoro chciał tylko podpować swoich 100 akcji, to nic w tym
    niepokojącego.
    Takie sobie zaklinanie deszczu...

    george

  • 30. Data: 2009-04-02 09:51:53
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Rozumiem, ze caly czas zyjesz w przekonaniu, ze gielda to jeden z oddzialow
    Caritasu lub PCK, a kasa zarobionych na gpw pochodzi ze zbiorki w marketach
    prowadzonej przez harcerzy. Obudz sie.

    D.