  • 1. Data: 2009-10-12 07:55:06
    Temat: Dupnie na Wall Street?...
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    wiem, wiem że NTG... ale w usa chyba bardzo ważny moment teraz jest... indeksy
    amerykańskie od długiego czasu bardzo chcą do góry, a tak naprawdę to od
    buksują w miejscu... od jakiś 2 miesięcy... zaczyna to wyglądac na ostatni etap
    dystrybucji... pamiętam z dawnych czasów takie sytuacje...kreski ostrzegają
    przed silną falą spadkową... poza tym panuje powszechne przekonanie, że spadki
    są praktycznie niemożliwe...

  • 2. Data: 2009-10-12 08:00:30
    Temat: Re: Dupnie na Wall Street?...
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    No to Long w ciemno ;-)

    DJ

  • 3. Data: 2009-10-12 09:23:05
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    Czy ogladasz moze CNBC from 9.30 a.m. till 4 p.m.? I nie mam tu na mysli
    zenujacej polskiej wersji z TVN tylko tej amerykanskiej.....-;)))

  • 4. Data: 2009-10-12 10:44:44
    Od: x <l...@p...fm>

    viper pisze:
> [...]
    > przed silną falą spadkową... poza tym panuje powszechne przekonanie, że spadki

    a gdzie jest ten MM od porszaka co juz dwa razy krzyczal wnieboglosy,
    ze dupnelo?

  • 5. Data: 2009-10-12 11:08:07
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "x" <l...@p...fm> wrote in message

    > a gdzie jest ten MM od porszaka co juz dwa razy krzyczal wnieboglosy, ze
    > dupnelo?

    Juz nie go musial zastawic w lombardzie....-;))) A taki byl mocny w
    mordzie.....-;))))