eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDuża zmiana ! - prezent od UOKiK na majówkęDuża zmiana ! - prezent od UOKiK na majówkę
  • Data: 2011-05-01 12:24:11
    Temat: Duża zmiana ! - prezent od UOKiK na majówkę
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pojawił się wpis w rejestrze niedozwolonych klauzul umownych
    UOKiK, baaardzo dla nas pomyślny :-)))

    Numer wpisu: 2278
    Data wpisu: 2011-04-11

    "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii bankowych
    systemów komputerowych,
    systemów zasilania i
    łączy telekomunikacyjnych
    oraz opóźnienia wynikające z działania operatorów sieci
    telekomunikacyjnych"

    Zatem są podstawy do skutecznego egzekwowania rekompensat dla
    wszystkich przypadków niedochodzących SMSów, niemożności
    zalogowania się, czy zrywania połączenia oraz innych wariantów
    niedostępności systemów bankowych w godzinach, w których system
    bankowy powinien udostępniać usługi.

    Ciekaw jestem, czy w szczególności jeśli bank deklaruje usługi 24
    godziny na dobę (w wielu umowach tak jest), to niedostępność ich
    jest awarią ? Albo przynajmniej bank tak będzie się tłumaczył ?

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1