  • 21. Data: 2009-06-10 04:44:03
    Temat: Re: Duże zmiany w interfejsie mBanku
    Od: zgred <z...@n...com>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "MałgosiaK"
    o.googlegroups.com

    > Noooo :) I to mi się podoba. W końcu funkcjonalny system będzie wyglądał
    > jeszcze przejrzyściej co się bardzo chwali.
    > Jak by jeszcze dało się coś zrobić z trwałością (zwiększoną odpornością na
    > intensywne korzystanie) kart płatniczych mBank to było by bardzo miło.
    >
    > To chyba wszystko z mojej strony - Oby tylko wdrożenie przebiegło sprawnie,
    > czego sobie, innym klientom mBanku oraz pracownikom życzę pomimo tego, że
    > ostatnio zachowujecie się bardzo brzydko ;)

    A ja trochę pomarudzę ;)
    Mailbox i kalendarzyk, to "inne banki" miały już nie pamiętam od kiedy.
    Natomiast w mB nadal nie ma (a inne banki mają!) filtrowania historii wg
    "tytuł przelewu zawiera tekst [...]" :( Trza przez sprytszyta przemłócać.

    No i użycie słów "obraliśmy jedynie słuszny kierunek" sugeruje, że autor
    zdobywał szlify w minionej epoce ;) Biorąc pod uwagę pierwotnego autora
    cytatu (chyba W. Gomułka, AKA "tow. Wiesław"), to powinien być już na
    emeryturze...
    ;)

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 22. Data: 2009-06-10 06:55:37
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > Czas dodać kolejną porcję informacji
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=410

    http://www.mbank.pl/images/blog//image/powierdzenie_
    operacji.jpg

    to jest zrzut z ekranu za konto osobiste?

    Opłata za prowadzenie rachunku ?
    Opłata za używanie karty ?
    odsetki?

    Coś się chyba nowemu systemowi pozajączkowało?

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 23. Data: 2009-06-10 09:30:51
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 10 Cze, 08:55, "scholastyk" <s...@c...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > Opłata za używanie karty ?
    > odsetki?
    >
    > Coś się chyba nowemu systemowi pozajączkowało?

    Żeby nie budzić paniki - to są zrzuty ze środowiska testowego, opłata
    za prowadzenie rachunku nie jest wprowadzana, jak również za używanie
    karty

    Małgorzata Kowalska

  • 24. Data: 2009-06-10 09:39:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 02:30:51 -0700, MałgosiaK napisał(a):

    > Żeby nie budzić paniki - to są zrzuty ze środowiska testowego, opłata za
    > prowadzenie rachunku nie jest wprowadzana, jak również za używanie karty

    No to teraz się zacznie.
    Bo skoro nie są wprowadzane, to po co są testowane? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 25. Data: 2009-06-10 10:00:24
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 10 Cze, 11:39, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > No to teraz się zacznie.
    > Bo skoro nie są wprowadzane, to po co są testowane? ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<==

    Olgierd nie siej paniki proszę - na testach nie jedno cudo można
    znaleźć.
    Opłaty za konto nie będzie

    Małgorzata Kowalska

  • 26. Data: 2009-06-10 10:15:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MałgosiaK" <m...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    Opłaty za konto nie będzie

    Hehe... czyli w najblizszym czasie nalezy oczekiwac oplaty za karte.
    2,5pln/m-c?

    MK

  • 27. Data: 2009-06-10 10:44:54
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zgred" news:h0ne8l$7mg$1@nemesis.news.neostrada.pl

> [...]
    > zdobywał szlify w minionej epoce ;) Biorąc pod uwagę pierwotnego autora
    > cytatu (chyba W. Gomułka, AKA "tow. Wiesław"), to powinien być już na

    Myślisz, że Małgorzata K. jest taka stara? :)
    Ja w tym przypadku podejrzewam "spaczenie PRLem" u kogoś z góry, natomiast
    Małgorzata K. tylko powiela treść swoich szefów :) - chyba.

  • 28. Data: 2009-06-10 10:46:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "scholastyk" news:6069.0000093d.4a2f58e9@newsgate.onet.pl

    > Opłata za prowadzenie rachunku ?
    > Opłata za używanie karty ?
    > odsetki?

    Ta kwestia została już wyjaśniona na blogu mBanku - nic takiego nie będzie
    (no chyba, że nas w wała robią he he). Te obrazki to taki "poligon", na
    którym przed wdrożeniem wpisuje się różne, głupie rzeczy.

  • 29. Data: 2009-06-10 10:50:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MałgosiaK"
    b.googlegroups.com

    > Żeby nie budzić paniki - to są zrzuty ze środowiska testowego, opłata
    > za prowadzenie rachunku nie jest wprowadzana, jak również za używanie
    > karty

    He he he nie można jednak zaprzeczyć, że nawet na blogu pewne osoby były
    zaniepokojone tymi zrzutami he he he :) No ale jeżeli pracownik mBanku mówi,
    że to tylko środowisko testowe to OK.

    A był bym zapomniał. Poruszyłaś w swojej wypowiedzi kwestię kart. Pozwolę
    sobie odejść trochę od głównego wątku. Mianowicie, może po zakończeniu
    przerwy wdrożeniowej jaka czeka nas w najbliższy weekend warto by było
    usiąść z kierownictwem czy tzw. "góra" i przy kawie z ciasteczkami pogadać o
    jakości wykonania kart płatniczych, które jak wiemy jest mizerna... -
    wytarte imię, nazwisko, numer karty, podpis po kilku miesiącach normalnego
    użytkowania karty to standart... :(

    > Małgorzata Kowalska

    Valdi Pavlack :)

  • 30. Data: 2009-06-10 10:50:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.06.10.09.39.46@rudak.org

    > No to teraz się zacznie.
    > Bo skoro nie są wprowadzane, to po co są testowane? ;-)

    Może w przyszłości planują? :)