  • 11. Data: 2005-06-16 22:16:43
    Temat: Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka!
    Od: maHo <m...@p...net>

    Poke wrote:

    > Ale przeciez to jest czysta amatorszczyzna w czasach tokenow!!!

    I biorąc pod uwagę jak szybkie są ich serwery (u mnie czas połączenia
    się z homeplx.cd.citibank.pl wynosi około minuty), to będzie tak że w
    oczekiwaniu na maila człowiek będzie musiał kilka razy klikać [ok] na
    'nie wykonałeś żadnych operacji w ciągu ostatniej minuty.....', w końcu
    przegapi i hasło dostanie, ale znowu będzie musiał się logować od nowa :)

    pozdrav

    maHo