  • 1. Data: 2008-11-20 11:02:51
    Temat: Dwa wnioski o kartę jednocześnie?
    Od: k...@o...pl

    Obecnie posiadam jedną KK z limitem 2.5 * zarobki netto.
    Zastanawiam się nad złożeniem wniosków o kk w Aliorze lub Polbanku a
    może obu, później, zależnie od wyniku i tego czy bym te karty w ogóle
    dostał wziąłbym jedną z nich a być może obie. Czy składając wniosek o
    kartę powinno się zaznaczyć, że równocześnie składam wniosek o inną?
    Raczej bym tego nie robił bom po co skoro karty nie mam i
    prawdopodobnie i tak wziąłbym tylko jedną. Myślałem nad przeniesieniem
    karty ale chciałbym tą co mam zostawić przynajmniej na razie a zabawy
    w zabawy z pseudolikwidowaniem nie chce mi się bawić...

  • 2. Data: 2008-11-20 13:33:21
    Temat: Re: Dwa wnioski o kartę jednocześnie?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 20 Lis, 12:02, k...@o...pl wrote:
> [...]
    > karty ale chciałbym tą co mam zostawić przynajmniej na razie a zabawy
    > w zabawy z pseudolikwidowaniem nie chce mi się bawić...

    Bank, który wyśle zapytanie do BIKu jako drugi, będzie wiedział, że
    składałeś wniosek w innym miejscu. Tylko ciekawe jak to banki
    potraktują. Niektóre z nich traktują wniosek już jako przyznany limit
    i doliczają do wyliczenia zdolności kredytowej (np. BOŚ). Innym
    zupełnie to nie przeszkadza.

  • 3. Data: 2008-11-21 07:01:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@g...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...

[...]

    Przeciez przy wnioskach nie ma limitu o jaki klient sie ubiega, jest tylko
    powod kredyt/karta kredytowa itp.

    MK

  • 4. Data: 2008-11-21 09:50:55
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 21 Lis, 08:01, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > zupełnie to nie przeszkadza.
    >
    > Przeciez przy wnioskach nie ma limitu o jaki klient sie ubiega, jest tylko

    W moim przypadku, właśnie gość z BOŚ zapytał mnie konkretnie o
    zapytanie z konkretnego dnia i z kwoty, więc skąd znałby kwotę
    zapytania?

  • 5. Data: 2008-11-21 09:52:17
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Przeciez przy wnioskach nie ma limitu o jaki klient sie ubiega, jest tylko
    > powod kredyt/karta kredytowa itp.

    Są konkretne kwoty w zapytaniach. Nie wiem czy we wszystkich.

    marekz