  • 1. Data: 2003-03-17 12:13:09
    Temat: Dylemat moralny
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    Witam.
    Mam konto w Inteligo i Mbanku. Ostatnia zmiana nie za bardzo mnie uderza po
    kieszeni bo moge zakombinowac.
    Ale mam dylemat moralny: czy trzymac moje b. ciezko zarobione pieniadze w
    banku, ktory stosuje metody zywcem z dzikiego wschodu i przyjac zalozenie,
    ze liczy sie tylko kasa (im starszy jestem tym blizej mi do tego) czy tez
    moze powiedziec jak Blair enough is enough?
    Jeszcze sie zastanawiam. Po trzydziestce nie bede mial takich dylematow.
    Chyba zrezygnuje. Szkoda, ze z obywatelstwa nie mozna tak zrezygnowac.
    Pozdrawiam wszystkich, ktorzy mowili, ze Inteligo jest fajne a teraz im
    glupio.
    PS. Ostatnio rozne firmy przyzwyczaily mnie do tego, ze jesli cos jest w
    promocji, to pozniej wchodzi do normalnego cennika.