  • 11. Data: 2009-06-18 05:43:25
    Temat: Re: Dywidenda (jak to się je)
    Od: SJ <j...@k...onet.pl>

    Dzięki za informację
    Widać byłem w błędzie. 16,VI, pomimo że wig leciał w dół, KGHM
    szybował wbrew reszcie, okazało się że spółka ogłosiła wielkość prawa
    poboru i ustaliła go na 16 lipca. Na rozsądek to cena powinna wzrastać
    dopiero tuż przed 13 lipca a nie teraz w czerwcu, jeśli teraz rośnie
    to oznacza że obecnie kupujący zakładają że będą trzymać papier przez
    miesiąc. A tu widzę że należy być cwany i kupować tuż tuż przed :)
    Pozdrawiam
    JS

  • 12. Data: 2009-06-18 06:25:17
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "SJ" <j...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    miesiąc. A tu widzę że należy być cwany i kupować
    ========

    I tego się trzymaj!
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2009-06-18 06:33:54
    Od: karol <k...@k...pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "SJ" <j...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    > miesiąc. A tu widzę że należy być cwany i kupować
> [...]

    Czyli jednak sadzicie ze KGHM to juz wlasciwie to bedzie lecial w dol az
    do "tuz tuz przed"?

  • 14. Data: 2009-06-18 07:08:43
    Od: SJ <j...@k...onet.pl>

    > Czyli jednak sadzicie ze KGHM to juz wlasciwie to bedzie lecial w dol az
    > do "tuz tuz przed"?

    Nieee.
    Sądzę że dzisiaj odbije, a na pytanie skąd takie wnioski odpowiem że
    po prostu tak czuję i już. Oczywiście zachowuje sobie prawo do
    pomyłki :)
    Chciałem jednak zaznaczyć że udało mi się stworzyć wątek w którym nie
    ma polityki i z tego jestem dumny. Warto było nawet zjeżdżając te
    kilka nędznych procent
    Pozdrawiam
    JS

  • 15. Data: 2009-06-18 07:24:58
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "SJ"

    ma polityki i z tego jestem dumny.

    No nie tak bardzo.
    Teoretycznie inwestowanie powinno polegać na kupowaniu akcji spółek i
    pobieraniu zysków z dywidendy - jako wynagrodzenia za inwestycję.
    Niestety dywidenda nie jest praktycznie płacona, stąd na WGPW się gra, a nie
    inwestuje.
    Mamy mały wyjątek, krowy dojne dla SP.
    Z czego skwapliwie korzystały wszystkie poprzednie (i aktualny) rządy, jesli
    tylko miały taką możliwość - robiąc to w druga stronę po bandzie.

    Ciekawe co na ten temat szerzej by powiedział p. L.Sobolewski.
    Dla którego tu sie inwestuje, a nie gra:)))

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-06-18 07:26:53
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    A ja uwazam, ze obecna cena KGHM jest horrendalnie wysoka i nawet biorac pod
    uwage dywidende to jest chodzenie po bombie, ktora tyka....
    Dostaniesz dywidende i okaze sie, ze sprzedaz akcje ze strata 30%....I taki
    to moze byc zysk...Tutaj rozsadni gracze graja pod dywidende ale duza ich
    czesc zobaczysz jak bedzie spierdalac kilka dni przed....

  • 17. Data: 2009-06-18 08:00:09
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...wiesnet> napisał w wiadomości
> [...]
    > taki to moze byc zysk...Tutaj rozsadni gracze graja pod dywidende ale duza
    > ich czesc zobaczysz jak bedzie spierdalac kilka dni przed....

    Otóż to. KGHM był atrakcyjny poniżej 50 zł, a teraz to jest już bańka
    spekulacyjna.

  • 18. Data: 2009-06-18 08:49:44
    Od: Aldik <b...@g...com>

    On Jun 18, 10:00 am, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    > spekulacyjna.
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    W sumie KGHM świetnie nadaje się do AT. W następnym tyg. będzie lepiej
    na całej giełdzie.