  • 1. Data: 2004-11-16 12:40:09
    Temat: Działa wam serwis SMS w Inteligo???
    Od: "finko!!@@" <a...@b...pl>

    Działa wam serwis SMS w Inteligo??? bo mi cos od kilku dni nie... dzwonilem
    i zglosilem to ale to pewnie potrwa...

  • 2. Data: 2004-11-16 12:41:19
    Temat: Re: Działa wam serwis SMS w Inteligo???
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    finko!!@@ wrote:
    > Działa wam serwis SMS w Inteligo??? bo mi cos od kilku dni nie... dzwonilem
    > i zglosilem to ale to pewnie potrwa...

    dziala, przynajmniej wczoraj dzialal, bo dzis nie mam ruchu na rachunku,
    wiec zdziwilbym sie jakby zadzialal dzis :-)

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 3. Data: 2004-11-16 14:26:28
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "GideoN" <z...@p...pl> wrote in message news:cncs5q$sda$1@npnet.org...

    > dziala, przynajmniej wczoraj dzialal, bo dzis nie mam ruchu na rachunku,
    > wiec zdziwilbym sie jakby zadzialal dzis :-)
    dziś też (mi) działa

  • 4. Data: 2004-11-17 21:27:24
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik finko!!@@ <a...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cncsga$65v$...@a...news.tpi.pl...
    > Działa wam serwis SMS w Inteligo??? bo mi cos od kilku dni nie...
    dzwonilem
    > i zglosilem to ale to pewnie potrwa...

    Może masz telefon Idei - ostatnio smsy nie działały...

  • 5. Data: 2004-11-18 07:08:37
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 17 Nov 2004 22:27:24 +0100, corner <c...@i...pl> napisał:

    > Mo?e masz telefon Idei - ostatnio smsy nie dzia?a?y...

    SMSy w Idei nie działały tylko w poniedziałek i kawałek worku - ale były
    to tylko kłopoty wewnątrz sieci.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':