  • 31. Data: 2009-10-18 20:54:20
    Temat: Re: Dzwoni ołpen do kjoncy ...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 18:17:35 +0200, Mithos napisał(a):
    > Citi odpada. Niedawno zlikwidowałem. Cyrki z limitami, do tego program
    > partnerski właśnie się zepsuł.

    No z limitami to w Citi jest faktycznie porażka (mam DG, więc porażka
    totalna). Program partnerski BP i tak był do bani, ja wolałem M&M - może
    kiedyś coś tam uzbieram ;)

    > Na razie używam KK Alior. Limit wymagany dla zwolnienia z opłaty
    > spokojnie zrobię.

    Alior z ich podejściem (żądanie absurdalnej ilości dokumentów) to zupełna
    porażka :) Już wolę polbank, nawet z ich kiepskawym systemem i burdelem przy
    wydawaniu kart...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 32. Data: 2009-10-18 20:56:09
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    > dwie karty (keep it smile i mbank) w istocie zapewnią mi bezproblemowy dostęp do
    płatności
    > kartowych, bo częściej pada pojedynczy bank niż cała visa, o ile wogóle...

    Rzadko się spotykałem z tym by były problemy z płatnością kartami
    konkretnego banku - najczęściej wpadki dotyczyły całych centrów
    autoryzacyjnych, czyli grupa banków lub cały system (VISA/MC). Dlatego
    jednak optymalne jest posiadanie MC + Visa z dwóch różnych banków :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 33. Data: 2009-10-18 21:14:09
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jacek Osiecki" news:slrnhdn079.1lu.joshua@tau.ceti.pl

> [...]
    > autoryzacyjnych, czyli grupa banków lub cały system (VISA/MC). Dlatego
    > jednak optymalne jest posiadanie MC + Visa z dwóch różnych banków :)

    Chyba nie dalej jak trzy tygodnie temu padakę zaliczył mBank nie Visa :)