  • 11. Data: 2004-01-19 09:35:14
    Temat: Re: E-BPH jeszacze nie dziala (0.30)
    Od: j...@o...pl

    MariuszJ <l...@g...pl> wrote:
    > Ja nie mam historii konta :-(

    Na szczescie rejestr dziala - udalo mi sie w koncu sprawdzic czy
    wykonalem juz jeden taki przelew, ktorego nie bylem pewien.

    PS: poczatkowo praktycznie nic mi nie dzialalo, ale wystarczylo
    wydrukowac umowe zalozenia konta w mbanku i od razu ruszylo z kopyta :-)
    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

  • 12. Data: 2004-01-19 09:55:47
    Temat: E-BPH jeszacze nie dziala
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    logowanie ok, ale historia nie aktualna, przelewy nie wychodzą, wszystkie
    przelewy (www,sms,wap) wrzucili do jednego folderu przelewy zdefiniowane i
    teraz mam po 3 takie same... w rejestrze nie można wydrukować wtórnika
    przelewu z piątku...