  • 1. Data: 2009-04-09 21:48:21
    Temat: [EB] zmiany w toip
    Od: Tomasz <toudi!@geckon!!!.net>

    Dostalem info o zmianach w toip EuroBanku. W koncu doprecyzowali kiedy
    jest zwolnienie z oplaty - 800pln wplywu na bierzacy lub 10kpln srednio
    na rachunkach, lokatach i rach oszczednosciowych ;)

    nie wiem jak wam, ale mnie sie podoba ;)

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2009-04-10 15:53:01
    Temat: Re: [EB] zmiany w toip
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Tomasz pisze:
> [...]
    > na rachunkach, lokatach i rach oszczednosciowych ;)
    >
    > nie wiem jak wam, ale mnie sie podoba ;)

    to niby na czym polegała zmiana? tak było przecież już wcześniej...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-04-10 18:13:47
    Od: Peet <w...@y...com>

    RobertS pisze:

    > to niby na czym polegała zmiana? tak było przecież już wcześniej...

    Rachunki oszczędnościowe wchodzą teraz w saldo konta.

    Było tak:
    "- średnie saldo konta (z uwzględnieniem lokat) w miesiącu kalendarzowym
    poprzedzającym pobranie opłaty wyniosło min. 10 000 PLN) w miesiącu
    kalendarzowym poprzedzającym pobranie opłaty wyniosło min. 10.000 PLN"

    Jest tak:
    "- średnie saldo konta (z uwzględnieniem lokat i rachunków
    oszczędnościowych) w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym pobranie
    opłaty wyniosło min. 10.000 PLN"

  • 4. Data: 2009-04-10 19:29:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Peet pisze:

    > Rachunki oszczędnościowe wchodzą teraz w saldo konta.

    I jednoznacznie okreslili, ze wplaty zewnetrzne dokonane od razu na
    rachunki oszczednosciowe, nie sa wliczane w limit zwalniajacy od oplaty
    za konto.