  • 1. Data: 2006-02-13 13:16:12
    Temat: Ebay PayPal
    Od: "PiRoman" <p...@k...onet.pl>

    Mam zapłacić za transakcję za pomocą Paypal.
    Mam problem, bo kwota tranzakcji jest trochę większa niż aktualny limit.
    Chciałem brakującą kwotę przelać na konto sprzedającego,
    ale gość (USA) się krzywi i chyba podejrzewa że go chcę oszukać :-)

    Czy można w jakiś sposób zasilić moje konto w PayPal?
    np. przelew z konta ?

    Roman

  • 2. Data: 2006-02-13 14:12:44
    Temat: Re: Ebay PayPal
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>

    W artykule news:dsq0tl$5v4$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): PiRoman napisał(a):

> [...]
    > ale gość (USA) się krzywi i chyba podejrzewa że go chcę oszukać :-)
    >
    > Czy można w jakiś sposób zasilić moje konto w PayPal?

    nie. uzytkownicy z polski moga tylko i wylacznie placic przy uzyciu paypala
    za pomoca karty - ie w momencie platnosci odpowiednia suma jest z niej
    sciagana. nie mozesz sobie 'przelac z karty' na paypala. sprobuj powiekszyc
    limit karty (bo chyba o nim mowisz), na ta transakcje i po sprawie. no
    chyba, ze z tego nici, wtedy masz problem.

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-02-13 14:33:35
    Od: sobate <s...@s...pl>

    Powiedz płacącemu że opóźni się wpłata o kilka dni bo musisz powiększyć
    limit z paypal.

  • 4. Data: 2006-02-13 14:45:26
    Od: "PiRoman" <p...@k...onet.pl>

> [...]
    > limit karty (bo chyba o nim mowisz), na ta transakcje i po sprawie. no
    > chyba, ze z tego nici, wtedy masz problem.

    o tym wiem, ale to trwa kilka dni, a mnie się trochę spieszy.
    Ale są chyba użytkownicy, którzy sprzedają na Ebayu
    i mają problemy z wybraniem swoich pieniędzy.
    Można chyba się dogadać, tzn przelew na konto -> PayPal-PayPal

    Roman

  • 5. Data: 2006-02-13 15:30:54
    Od: "PiRoman" <p...@k...onet.pl>

> [...]
    > za pomoca karty - ie w momencie platnosci odpowiednia suma jest z niej
    > sciagana. nie mozesz sobie 'przelac z karty' na paypala. sprobuj

    a nie mogę przesłać na swój email, następnie zasilić kartę
    i wtedy przelać całość sprzedającemu, wtety część poszłaby
    z mojego konta, a reszta z karty ?

    Roman

  • 6. Data: 2006-02-13 15:39:11
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>

    W artykule news:dsq8o7$lq0$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): PiRoman napisał(a):

    > a nie mogę przesłać na swój email, następnie zasilić kartę
    > i wtedy przelać całość sprzedającemu, wtety część poszłaby
    > z mojego konta, a reszta z karty ?

    nie - polscy userzy paypala nie moga przyjmowac platnosci. nie kombinuj jak
    kon pod gore, tylko zwieksz limit - to najlepsze rozwiazanie,
    najbezpieczniejsze. sprzedajacego kulturalnie przepros za opoznienie, a na
    przyszlosc lepiej sie postaraj.

    --
    cienislaw

  • 7. Data: 2006-02-13 19:24:22