  • Data: 2010-08-16 22:20:27
    Temat: EkoExport od wrzesnia po 1 mln zysku netto miesiecznie
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > zapraszam do EEX nadal,
    > w lutym wzrost wyniesie nie mniej niz 50% a w marcu kolejne 50%, ale czy
    > to wystarczajaco duzo by sie tym zajmowac?

    ...potem zabrakło surowca i dołowały stałe ceny z końca 2009, co nakazywała
    uczciwość biznesowa i szacunek dla odbiorców.

    ...Potem nadeszły nowe emisje akcji i sporo kasy i największe zakupy mokrej
    mikrosfery, co powoduje zmiany strukturalne na rynku tego cennego surowca
    odnawialnego!!!(stale się odnawia w elektrowniach w systemie mokrym).
    Zmiany te moderuje obecnie nie kto inny ale Bielsko Biała-stolica mikrosfery
    Światowej. To są fakty ale podane w informacjach ze spolki sa nadal
    olewane....EEX jednak potrafi suszyc wiec i ta wode odsaczy i zdominuje NC idac
    na rynek podstawowy z cena ponad 9 zlotych za akcje.

    kroovka

    Ktoś napisał-"im gorszy II kwartał tym lepiej": -tak, lepiej, bo wypadł drugi
    szkodnik ze spółki.

    Już wywaliłem wszystko poza MW Trade i resztę kasy spokojne zagospodaruję w tym
    tygodniu. Nie jest złota myślą pomnażanie portfela - ale można to robić
    racjonalnie, a można też bez sensu i statystycznie poprzez uśrednianie portfela
    na 10-12 społek. Wiele funduszy dodaje "spółki spadkowe", licząc, że kiedyś
    odbiją. Tak-kiedyś inwestorzy odbija swoje pieniadze tracone. Paru trafi na EEX
    ale czy to będzisz TY???