  • 1. Data: 2010-08-05 12:42:53
    Temat: EkoExport-pora zbierac sie na parkiet
    Od: k...@p...onet.pl

    Juz nawet 7 mln zl z emisji na dzisiaj nie wystarcza na zakupy biezace surowca-
    po przerobieniu i uzyskaniu z rego wartosci dodanej plus koszty wytwarzania i
    tak daje to okolo 50% zysku netto-po to przeciez uszlachetnia ten wyrob
    specjalistycznej mikrosfery.

    Stąd obecny, miesieczny, dodatkowy kredyt.

    Rosnie groźny kandydat na mistera NC. Juz za rok bedzie na parkiecie w ttamtej
    konkurencji.
    Nadal rośnie od debiutu od 3 zl. juz do 4 zl...Postęp byl na budowanie
    poczwarki i obecne rozbijanie kokonu...Motyl po 3 kwartale.

    Pora już bo moj portfel ma dać 100% rocznie......

    kroovka

    Tu jest potencjal jeszcze malo komu znany

  • 2. Data: 2010-08-05 13:11:52
    Temat: Re: EkoExport-pora zbierac sie na parkiet
    Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://www.newconnect.pl/?page=raporty_spolek_ESPI&p
    h_main_content_start=show&ph_main_content_id=10590

    zarzad tymczasem sprzedaje...

  • 3. Data: 2010-08-05 13:18:30
    Od: k...@p...onet.pl

    > zarzad tymczasem sprzedaje...

    bo ja wiem?

    Sprzedali cześć by mieć kase na objecie reszty PP, co w tym dziwnego??
    Inni tez tak robili-musza tylko zachowac decyzyjne glosy na Walnym

    Wyceniaja spolkę coraz wyżej sami.

    Gdy byla emisja po 3 zlote to jej nie obejmowali a teraz objeli za prawie 4
    zlote wliczajac PP.
    Dla mnie oczywista oczywistość postepu w EkoEx.

    kroovka

  • 4. Data: 2010-08-05 13:54:39
    Od: RTJ <r...@g...com>

    On 5 Sie, 14:42, k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Nadal rośnie od debiutu od 3 zl. juz do 4 zl...Postęp byl na budowanie
    > poczwarki i obecne rozbijanie kokonu...Motyl po 3 kwartale.

    Cos na razie kurs nie wygląda zbyt różowo. Poza tym zarząd
    wyprzedaje jak ktoś juz napisal.
    Na czym opierasz swoje rewelacje? Podaj jakies teksty / linki
    zrodlowe.

    Pozdrawiam
    Romek

  • 5. Data: 2010-08-05 14:03:48
    Od: k...@p...onet.pl

    > Pozdrawiam
    > Romek
    Ty jestes z Tych Tomkow Romkow i Atonkow?

    \zdrowie Wasze - kasa nasza

    kroovki

  • 6. Data: 2010-08-05 14:07:34
    Od: RTJ <r...@g...com>

    On 5 Sie, 16:03, k...@p...onet.pl wrote:

    > Ty jestes z Tych Tomkow Romkow i Atonkow?
    >
    > \zdrowie Wasze - kasa nasza

    Bardzo dziekuje za rzeczową i fachową odpowiedź :)

    Pozdrawiam
    Romek

  • 7. Data: 2010-08-06 09:54:38
    Od: Mindek <m...@g...com>

    Dzisiaj weszło do obrotu 1mln akcji objętych po 3PLN. Niezły zarobek,
    30% na akcjach plus dodatkowe minimum 10gr na PP. Chyba oni kasują
    zyski.

  • 8. Data: 2010-08-06 09:59:16
    Od: Mindek <m...@g...com>

    dodam, że wszystko pięknie rozplanowane. Akcje wchodzą do obrotu
    dopiero jak znikają PP, tylko po to aby zarząd mógł coś skasować za
    PP. Jakby ten 1mln wszedł w dzień debiutu PP to zjazd na PP byłby
    znacznie większy.

  • 9. Data: 2010-08-06 15:28:14
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > dopiero jak znikają PP, tylko po to aby zarząd mógł coś skasować za
    > PP. Jakby ten 1mln wszedł w dzień debiutu PP to zjazd na PP byłby

    Mile kolejne slowa pochwał dla Zarzadu Spólki Ekoexport.

    Dzisiaj Rubikon pewnie "rozliczył" swoje akcje tak aby opłacić otrzymane "w
    prezencie" PP. To dobry ruch z Ich strony. Byli nie przygotowani by rozumiec
    ten skomplikowany biznes. Byli tylko finansowym dawca kapitalu. Honorowo nie
    chca zarobić, podobnie jak WDM, ten ostatni juz tu sie nie pokazuje i klepie
    swoje kłopoty.

    Zatem po tej akcji, do południa,może np Inne biuro maklerskie się
    zorientowało, ze cos tu nie gra. Taka EEX na NC i zaraz na giełdzie a Oni nie
    maja akcji.

    Zechcieli 130-150 tys ?? akcji, ale po 4 zlote , nic nic...potem po
    4,01...nic. nic........w pon-wt skupią sobie spokojnie po 4,30 lub za wiecej,
    to jest uczciwe.

    Chca uprzedzić zali idącą informację o wieloletniej umowie z Norwegami??/
    moze Emiratami/?? czy Chinami/??, o surowiec na następne lata???

    W wymianę za postawienie tam analogicznej wytworni/?? -zysk za to dzieło
    pewnie kolo 4 mln zl - to moze byc niezłe a i przychody od procentów od
    przychodów liczone to druga NOGA działki Grupy EEX..

    kroovka

    Warunek przekroczenia 10 mln Euro, tak w tym pakiety po 140 tys akcji maja
    pomóc szybko!

  • 10. Data: 2010-08-08 11:00:31
    Temat: POlecam EkoExport, PISnijcie po 100% wzroście
    Od: k...@p...onet.pl

    POlecam EEX
    POczytajcie czemu pracuja teraz na 3 zmiany, przed ustaleniami w centrum
    swiatowego Rynku Mikrosfery w Bielsku-Białej.

    PISałem o tym na poczatku roku.

    PISzę nadal i POlecam, bo na koniec roku przekroczymy cene 9 złotych, czego
    SOBIE i WAM Zycze.

    PIS Ci w oko jesli na tym nie zarobisz.
    POżal sie Boże inwestor teraz bez EEX.

    kroovka

    "F O R S A Ł A G O D Z I O B Y CZ A J E"