  • 1. Data: 2010-12-30 16:17:52
    Temat: /Emerytury/ I i II filar w ZUS, OFE zostaje 2,3%
    Od: MK <m...@i...pl>

    Dlubali, dlubali i wydlubali... ZUS przejmuje wiekszosc skaldki na II
    filar. Ciekawe jak efektywnie beda inwestowac ;).

    MK

  • 2. Data: 2010-12-30 16:24:11
    Temat: Re: /Emerytury/ I i II filar w ZUS, OFE zostaje 2,3%
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci grup
    0g2000yqd.googlegroups.com...
    > Dlubali, dlubali i wydlubali... ZUS przejmuje wiekszosc skaldki na II
    > filar. Ciekawe jak efektywnie beda inwestowac ;).

    To bedzie waloryzowane stopa zwrotu z OFE albo PKB. Nie bedzie to
    inwestowane, bo przeciez to nie beda prawdziwe srodki, tylko umowny zapis. W
    sumie nie jest to chyba zle rozwiazanie (pomijajac to ze i tak to ukradna
    tylko pózniej i inaczej). ;-)

  • 3. Data: 2010-12-30 16:42:20
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Gru, 17:17, MK <m...@i...pl> wrote:
    > Dlubali, dlubali i wydlubali... ZUS przejmuje wiekszosc skaldki na II
    > filar. Ciekawe jak efektywnie beda inwestowac ;).

    Dobra, czyli dzisiejsi 20-30 latkowie emerytury nigdy nie dostana :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2010-12-30 16:52:11
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Rafal M wrote:

    > Dobra, czyli dzisiejsi 20-30 latkowie emerytury nigdy nie dostana :(

    Dzisiejsi dwudziesto- i trzydziestolatkowie zdążą sobie
    samodzielnie odłożyć na trzecim filarze, bo są (a jak nie już, to
    wkrótce będą) wyedukowani ekonomicznie (najpierw oczywiście będą
    wydutkani, a potem wyedukują się z konieczności sami).

    Gorzej z nami, co to już mają bliżej niż dalej - co prawda
    jesteśmy wyedukowani (bo wydutkali nas już dawno, a i dalej
    próbują...), ale mamy "za mało czasu" (tu wykonuję znajomy gest
    przeliczania :-))) aby coś z tego mieć...

    :-)

    witrak()

  • 5. Data: 2010-12-30 17:13:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/30/2010 10:52 AM, witrak() wrote:

> [...]
    > próbują...), ale mamy "za mało czasu" (tu wykonuję znajomy gest
    > przeliczania :-))) aby coś z tego mieć...

    w ten sposób bezdomni i głodni szybciej padniecie i troche wiecej
    zostanie dla tych 20- 30- latków, zeby nie palili opon na ulicach.

  • 6. Data: 2010-12-30 18:49:42
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 30 Gru, 17:24, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

> [...]
    > sumie nie jest to chyba zle rozwiazanie (pomijajac to ze i tak to ukradna

    Do tej pory waloryzacje u mnie dawaly mniej niz stopa zwrotu na OFE.
    Dla mnie jest to rozwiazanie zle, bo przekraczalem do tej pory
    maksymalne limity, wiec zdarzyla sie na OFE calkiem dobra sumka
    odlozyc. Gdybym nie dotrwal do emerytury to ona by przeszla na
    spatkobiercow, a z ZUS nic do nich nie trafi. Dodatkowo byla nadzieja
    na to, ze da sie wyciagnac kase jednorazowo, przeciez sama Fedak
    mowila, ze jesli ktos bedzie mial z I filarupowyzej przecietnej to
    bedzie mogl sobie wszystko z drugiego wyplacic.
    Zaczynam popierac Pawlaka z jego pomyslem na likwidacje ZUS i
    zastosowanie zasad jak dla KRUS, czyli minimalna skladka i glodowa
    emerytura. Oczywiscie powinno to dotyczyc wszystkich od rolnika, przez
    gornikow i sluzby mundurowe, az po Prezydenta :).

    MK

  • 7. Data: 2010-12-30 18:51:33
    Temat: [OT] Re: /Emerytury/ I i II filar w ZUS, OFE zostaje 2,3%
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > w ten sposób bezdomni i głodni szybciej padniecie i troche wiecej zostanie
    > dla tych 20- 30- latków, zeby nie palili opon na ulicach.

    Pomysła mam. Nie swojego, zresztą.
    Jak zabiję (tuż po przyznaniu emerytury w kwocie 550 zł brutto) jakiegoś
    polityka,
    to wikt i opierunek i opiekę zdrowotną bez kolejki mam do końca życia
    zapewnione.
    W celi dla niepalących.
    Szkoda tylko, że gejem nie jestem - ale odwiedziny raz w miesiącu wystarczą.
    I to wszystko na koszt ówczesnych 20-40 latków :)))), czyli dzisiejszych
    przedszkolaków :)))
    Mnóżcie się Polacy, bo nie wydolicie finansowo!!!

    Feromon

  • 8. Data: 2010-12-30 18:53:13
    Od: z <z...@g...pl>

    MK pisze:
    > Dlubali, dlubali i wydlubali... ZUS przejmuje wiekszosc skaldki na II
    > filar. Ciekawe jak efektywnie beda inwestowac ;).
    >
    > MK

    Specjalista ekonomiczny z tvn24 nie mógł pojąć jak takie dłubanie może
    powiększyć przyszłe emerytury. Tak zapewniał Ken. Już się nie mogę
    doczekać tego zawiłego tłumaczenia jakie to dla nas dobre. ;-)
    Ale nic to. Nadchodzi nowy rok a jak wszyscy wiemy w 2011 PO pójdzie z
    torbami. Szkoda tylko że i z naszą kasą.

    PS. Przepowiedział to ten sam wróżbita co przewidział wcześniej śmierć
    Kaczyńskiego.
    To tak w temacie wróżbiarstwa uprawianego przez rząd.

  • 9. Data: 2010-12-30 19:48:23
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wkrótce będą) wyedukowani ekonomicznie (najpierw oczywiście będą
    > wydutkani, a potem wyedukują się z konieczności sami).

    Najpierw muszą spłacić swoje kredyciki hipoteczne we franciszku szwajcarskim
    za apartmeny na których zostali już raz wydudkani....

    ...nie wiem czy oni udźwigną tyle 'wydutkań'!?

    W.

  • 10. Data: 2010-12-30 20:09:14
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-12-30 17:52, witrak() pisze:

> [...]
    > wkrótce będą) wyedukowani ekonomicznie (najpierw oczywiście będą
    > wydutkani, a potem wyedukują się z konieczności sami).

    Dzisiaj wczorajsza młodzież PITy wysyła 30 kwietnia, ubezpieczenie
    OC kupuje w ostatnim dniu starego, a ubezpieczenia od powodzi nie
    kupuje wcale, bo uważa że jak ich zaleje to im się należy.
    Nie wiem stąd wniosek że ich dzieci będą inne?