  • 21. Data: 2009-01-25 13:18:54
    Temat: Re: Endriu, do diabła...
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ach ten patryjotyzm, masz rację przepraszam Basiu. Takie czasy że w
    > obronie
    > niepodległości czasami człowiek obrazi kobietę.
    > Jeszcze raz przepraszam.

    Bo wszystko drogi Viperze w 3-ciej czy tam 4-tej rzeczypospolitej rozpoczęlo
    się od tego:

    Ministerstwo odzyskane
    http://www.michalkiewicz.pl/ncz2_23-06-2006.php

    "[...]Minister Krzysztof Skubiszewski negocjował był z ramienia Polski
    traktat o dobrym sąsiedztwie z Niemcami. Była to taka namiastka traktatu
    pokojowego, z którego kanclerz Helmut Kohl zręcznie się wykręcił nabożnym
    przystąpieniem z premierem Tadeuszem Mazowieckim do Komunii św. podczas
    pojednawczego nabożeństwa w Krzyżowej. Obydwaj mężowie stanu uściskali się,
    a podobno nawet spłakali ze wzruszenia, ale żelazny kanclerz ledwo dał się
    zmusić do traktatu o dobrym sąsiedztwie. Wiosną 1992 r. doradca premiera
    Olszewskiego Krzysztof Wyszkowski powiedział, ze podczas negocjowania tego
    traktatu Niemcy szantażowali ministra Skubiszewskiego groźbą ujawnienia jego
    agenturalnej przeszłości i dlatego traktat ten jest niesymetryczny na
    niekorzyść Polski. Minister Skubiszewski nigdy tego nie zdementował,
    zachowując tzw. wzgardliwe milczenie, aliści wkrótce wyszła na jaw jego
    agenturalna przeszłość, co oczywiście rewelacje Krzysztofa Wyszkowskiego
    raczej potwierdza.[...]".

    ... kiedy Donek, z Rokitą, Tuskiem, Pawlakiem dla ratowania swoich własnych
    (i partyjnych wtowarzyszy) dup, zrobili Nocną zmianę.

    Tu tkwi praprzyczyna bajzlu w Polsce ....efektem czego prawo jest takie
    jakie jest ....

    Strażak w każdej firmie:
    http://www.wprost.pl/ar/149442/Strazak-w-kazdej-firm
    ie/

    Trzeba jeszcze raz odciąć tą postkomunistyczna hydrę która ciągle odrasta w
    czerownym lub czarnym przebraniu ... A naganianie i wstapienie do Unii tylko
    to odcięcie oddala ....

    A społeczeństwo zamiast tą hydrę odciąć, uwierzyłą że z Uni popłyną pociągi
    wypełnione Euro....

    Ekonomiczna doktryna Maciusia I
    http://www.kapitalizm.republika.pl/michal10.html

    [...] Etatyzm z mlekiem matki

    Najciekawsze jednak w powieści Korczaka są wątki ekonomiczne. Jak wiadomo,
    Maciuś podjął szereg ryzykownych reform, wskutek których, niczym w
    następstwie chińskiego "wielkiego skoku", w państwie zapanował chaos i
    nastąpiła gospodarcza zapaść. Ciekawe, że Korczak pisał to na 20 lat przed
    "wielkim skokiem" i na 30 lat przed "rewolucją kulturalną" w Chinach,
    chociaż już po rewolucji bolszewickiej w Rosji. Jednak Maciuś wyciąga
    państwo z tej, zdawałoby się, sytuacji bez wyjścia, bo podejmuje ryzykowną
    wyprawę do króla ludożerców Bum-Drum. Ten król ma kopalnie złota i
    diamentów, które wprawdzie wydobywa, ale nie wiadomo po co, ponieważ w jego
    kraju panuje jeszcze gospodarka naturalna. Maciuś zaprzyjaźnia się z
    Bum-Drum, dzięki czemu do jego królestwa zaczynają przybywać pociągi
    wyładowane złotem. Za to złoto Maciuś uruchamia program budowy w górach
    państwowych domów wypoczynkowych dla dzieci, co nakręca koniunkturę w całej
    gospodarce: bezrobotni mają pracę, fabrykanci, do których Korczak odnosi się
    nader podejrzliwie, mają zamówienia i tak dalej. Organizatorem całej
    gospodarki jest więc państwo, a siłą napędową - pociągi z afrykańskim złotem
    od króla Bum-Drum.
    [...]

    Dr.Endriu

  • 22. Data: 2009-01-25 13:44:15
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > ... kiedy Donek, z Rokitą, Tuskiem, Pawlakiem dla ratowania swoich
    > własnych
    > (i partyjnych wtowarzyszy) dup, zrobili Nocną zmianę.

    A najgorsze jest to że ta wyjątkowo perfidna banda oszustów, która już dawno
    powinna znaleźć się na śmietniku historii (zapomniałem dodac to tego
    towarzystwa Wałęsy TW "Bolka") znajduje się aktualnie korycie, i produkuje
    ustawy typu:

    Strażak w każdej firmie:
    http://www.wprost.pl/ar/149442/Strazak-w-kazdej-firm
    ie/

    które Anatol nazywa buńczucznie PRAWEM ....

    Dr.Endriu

  • 23. Data: 2009-01-25 13:56:05
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 25 Jan 2009 13:19:21 +0100, "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >Michalkiewicz od 50 lat walczy o wolny rynek w Polsce i za to go bardzo
    >mocno cenię.

    Czyli od kiedy miał 11 lat?... Jak konkretnie wyglądała wtedy ta jego
    walka?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 24. Data: 2009-01-25 15:05:42
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Zabezpieczając się tym samym na przyszłość przed strategicznym
    > partnerstwem Rosyjsko-Niemieckim które znane było już nieraz w historii
    > pod nazwą np. Ribbentrop-Mołotow...

    Jak, poslesz na nich zolnierzy co sluzyli z Iraku i Afganistanu bo z tego co
    oficjalnie to tylko oni maja pojecie na czym polega wspolczesna wojna?

    Leszek :)

  • 25. Data: 2009-01-25 15:15:19
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Czyli od kiedy miał 11 lat?... Jak konkretnie wyglądała wtedy ta jego
    > walka?

    Walil po glowach tych co go nie sluchali

    Leszek :-)

  • 26. Data: 2009-01-25 15:17:11
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    | Powtarzam jeszce raz:
    |
    | GDY SĄD BRUKSELSKI STANOWI O PRAWIE NA TERENIE POLSKI to własnie oznacza
    | UTRATĘ SUWERENNOŚCI.
    |
    | na takie słowa

    | na takie słowa odpowiedź moja riposta mogła być tylko jedna, i taka była

    Manipulujesz, dziecię, cytuj to, co było napisane w całym sensie wypowiedzi, a
    nie tak, jak Ty chcesz to rozumieć ..
    Obyś nigdy nie doszedł do żadnych stnaowisk w naszje Polsce, bo strach z kimś
    takim gadac na poważnie ..
    Jesteś gorszy od wszystkich oszołomów partyjnych w tym naszym Sejmie

    [...]
    | Jeżeli toruń składa się co miesiąc na Unię, to dlaczego zakazać Toruniowi
    | odbierania tego co do wspólnej skarbonki włożył .? Zakazywanie odbierania
    | Toruniowi co mu się należy TO DOPIERO JEST SZWINDEL, i o tym nie raczyłeś
    | powiedzieć.....

    cosik mi się zdaje, że Radyjo i ichnia TV reklamy daje, ale podatków nie płaci,
    zatem i na junię nie płaci
    Michalkiewicz to porządny, inteligentny gość, ale tez i trzeba go umieć
    rozumieć, a nie bezmyślnie cytować
    Ty natomiast prezentujesz typowe zachowania sekciarskie, a wiem co mówię, bo się
    akurat na tym znam !

    [..]| --

  • 27. Data: 2009-01-25 15:24:41
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Z Michalkiewiczem odmówiłem kiedyś "pod twoją obronę" podczas spotkania
    > roboczego. Poglądy papieża i Michalkiewicza nie stoją w sprzeczności.

    To normalny oszust, bo moim zdaniem, odwolywanie sie do symbliki religijnej
    w dzialaniach politycznych to z gruntu nieuczciwa postawa.

    Leszek

  • 28. Data: 2009-01-25 15:27:14
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    | Nie po to mój pradziadek stracił pięciu braci w wojnie polsko-bolszewickiej
    | żeby teraz Putin z Anielą (- która sponsoruje Unię) dogadywali się poonad
    | naszymi głowami w sprawie gazociągu po dnie bałtyku.
    |
    | Albo Unia albo szwindle....

    | Pozdrawiam
    | Dr.Endriu

    Gadasz jak pięcioletnie dziecko, no ale zniżę się to Twojego poziomu.
    Jak będziesz w Warszawie to się przejdź na Powązki, kierunek Katakumby, po
    stornie Alei Zasłużonych na wysokości symbolicznego grobu "16-tu" - cegiełki z
    nazwiskami na ścianie.
    Po przeciwnej stronie jest mój grobowiec rodzinny zaczynający się od powstańca
    styczniowego ..ja też tam będę pochowana z odpowiednim napisem ..

    a próba epatowania ilością przodków, którzy zginęli w tej jednej wojnie, to
    wybacz .. to tylko 1 epizod historii Polski, oczywiście ważny, ale naprawdę, nie
    jedyny !

    Natomiast Putin z Anielą czy też Putin z jej poprzednikiem niezależnie od tego,
    czy jesteśmy czy nie bylibyśmy w junii - i tak dogadywaliby się ponad naszymi
    głowami, bo tak jest od wieków ..
    Ba, śmiem twierdzić, że gdybyśmy nie byli w junii, nie mięlibyśmy w tej sprawie
    żadnego prawa głosu, a tym samym ten gazociąg stałby się po prostu faktem
    DOKONANYM!
    czemu tego nie widzisz? czyli czemu nie rozumujesz logicznie?

    Barbara

  • 29. Data: 2009-01-25 15:29:15
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Obyś nigdy nie doszedł do żadnych stnaowisk w naszje Polsce, bo strach z
    > kimś
    > takim gadac na poważnie ..
    > Jesteś gorszy od wszystkich oszołomów partyjnych w tym naszym Sejmie

    Nie działam w żadnej parti politycznej, a główne postulaty na których mi
    zależy to:

    1) wprowadzenie JOW w Polsce
    2) swobodny przepływ towarów bez ceł
    4) swobodny przepływ pontencjału ludzkiego pomiędzy krajami bez żadnych
    ograniczeń
    3) zniesienie obowiązku ubezpieczeniowego (w ZUS-ie)
    4) likwidacja państwowego szkolnictwa
    5) likwidacja państwowej służby zdrowia

    Ja wiem czy takie postulaty mogą budzić strach, mnie one kojarzą się z
    dobrobytem.....

    Dr.Endriu

  • 30. Data: 2009-01-25 15:29:46
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message

    > Istota problemu dotyczy faktu, iż prawo Unii stoi wyżej w chierarchi od
    > prawa krajowego, co jest oczywistą utratą suwerenności danego kraju....

    No widzisz. Gdyby prawo w PL bylo lepsze to moze i bylby to problem. Jak
    narazie jednak, z polskimi politykami, dzieki Bogu, ze jestesmy w Unii.