  • 1. Data: 2010-12-01 12:31:00
    Temat: Eskalacja BGZ-cykl prowizyjny?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Gdzie mozna wyczytac, jak oni interpretuja cykl prowizyjny; dokladnie chodzi
    mi o jedna wyplate w miesiacu z tego konta. Nabralem watpliwosci czy jest to
    miesiac kalendarzowy jak w innych bankach. Dla konta osobistego ' z
    podwyzka' podaja, ze okres prowizyjny jest od 28 do 27 nastepnego miesiaca.
    Czy z Eskalacja jest podobnie?
    Ma ktos jakies doswiadczenia?

  • 2. Data: 2014-04-25 12:23:19
    Temat: Re: Eskalacja BGZ-cykl prowizyjny?
    Od: d...@g...com

  • 3. Data: 2014-04-25 12:27:58
    Od: d...@g...com

> [...]
    > miesiac kalendarzowy jak w innych bankach. Dla konta osobistego ' z
    > podwyzka' podaja, ze okres prowizyjny jest od 28 do 27 nastepnego miesiaca.

    Taki sam cykl prowizyjny obowiązuje dla eskalacji to jest tak zakamuflowane, że wiele
    osób nie wie i jak w tym czasie drugi przelew z tego konta to opłata 10 zl.

  • 4. Data: 2014-04-25 13:55:49
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 12:27:58 UTC+2 użytkownik d...@g...com napisał:

    > Taki sam cykl prowizyjny obowiązuje dla eskalacji to jest tak zakamuflowane, że
    wiele osób nie wie i jak w tym czasie drugi przelew z tego konta to opłata 10 zl.

    Bolesnie sie o tym przekonalem, wyplacajac ostatnie 3gr - kosztowalo mnie to 10zl :(

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2014-04-25 14:15:22
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 13:55:49 UTC+2 użytkownik ls napisał:

    > Bolesnie sie o tym przekonalem, wyplacajac ostatnie 3gr - kosztowalo mnie to 10zl
    :(

    A jakbyś zlikwidował konto? Też traktują to jako wypłatę?

    pzdrwm
    luc

    Masz Dropboxa? Nie? To masz OSTATNIE http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

  • 6. Data: 2014-04-25 14:45:21
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 14:15:22 UTC+2 użytkownik luc napisał:

    > A jakbyś zlikwidował konto? Też traktują to jako wypłatę?

    Juz sie tego nie dowiem, bo pozegnalem sie z BGZ po zakonczeniu wyplacania premii

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2014-04-25 15:02:25
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 14:45:21 UTC+2 użytkownik ls napisał:

    > Juz sie tego nie dowiem, bo pozegnalem sie z BGZ po zakonczeniu wyplacania premii

    Takoż samo zrobiłem...

  • 8. Data: 2014-04-25 15:22:11
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

    > Takoż samo zrobiłem...

    To się daliście begeżetowi podejść. Po kiego Eskalacja jak można na lokatę
    jedno-, dwu-, trzydniową i tak dalej, odnawialną lub nie. A zerwanie lokaty
    zawsze jest bezpłatne. Przy jednodniowej odsetek nigdy nie stracisz.