  • Data: 2013-07-24 20:05:41
    Temat: Eurasy - kantor, net, czy przewalutowanie?
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Ehlo!
    No i mnie dopadł urlop. Na który muszę kupić trochę (jakieś 1-1,5k)
    euro. Jako że nie mam doświadczenia w tej branży, odwołuję się do
    Grupowej Mądrości: gdzie najlepiej (czytaj: szybko, solidnie, w dobrej
    cenie) dokonać zakupu? Czy po prostu wybrać jakiś kantor (z dobrym
    przelicznikiem), czy przy takich drobnych kwotach nie bujać się z
    kantorem i kupić w banku, czy może przez sieć - jeżeli tak, to w jakimś
    specjalnym e-kantorze? Czy np. może przewalutować w Aliorze i wypłacić
    sobie to w kasie?
    Acha, oczywiście chodzi o otrzymanie gotówki...
    Proszę o wskazówki i praktyczne porady
    pwz