  • 1. Data: 2002-07-15 14:22:19
    Temat: Euro>4,21 PLN
    Od: "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl>

    Na rynku międzybankowym.
    Współczuję posiadaczom kredytów w Euro.
    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 2. Data: 2002-07-15 15:53:31
    Temat: Re: Euro>4,21 PLN
    Od: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl>

    "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl> wrote in message
    news:agulo5$if3$1@news.tpi.pl...
    > Na rynku międzybankowym.
    > Współczuję posiadaczom kredytów w Euro.
    > Pozdrawiam
    > Zbyszek

    Przede mną jeszcze 19 lat spłacania kredytu mieszkaniowego (w EURO).

    Cóż zatem proponuje prócz współczucia ?

    Możliwe przewalutowania - USD lub złotówa...
    :-/

    Zielony

    ps. pewnie jutro się trochę wyjaśni jak kudłaty powie co myśli ...

  • 3. Data: 2002-07-15 17:55:26
    Od: KamilaC <k...@n...com>

    W czerwcu 2000 bylo 4,25. Czyli jeszcze ma troche do nadrabiania ;)

    KamilaC

  • 4. Data: 2002-07-16 04:38:10
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl>

    > Przede mną jeszcze 19 lat spłacania kredytu mieszkaniowego (w EURO).

    Spokojnie. W tym czasie (mam nadzieję!?) będziemy już dawno w Unii i w
    Polsce będzie obowiązywało euro. Problem rozwiąże się więc "sam".

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Protest przeciwko biurokracji... >>> http://link.interia.pl/f1625

  • 5. Data: 2002-07-16 13:30:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "KamilaC"
    > W czerwcu 2000 bylo 4,25. Czyli jeszcze ma troche do nadrabiania ;)

    w marcu 1999 bylo ponad 4.30 PLN
    *** blad ***