  • 1. Data: 2006-03-31 12:13:01
    Temat: Euro - sprzedawać czy poczekać?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Jak myślicie, eurosy coś nieco do góry idą, poczekać jeszcze?

    Kupiłem trochę tego badziewia na wyjazd do niemcowni po grata, okazało się,
    że niepotrzebie.

    A Wy sprzedawalibyście?

    Pozdrawiam

    jacek

  • 2. Data: 2006-03-31 12:15:46
    Temat: Re: Euro - sprzedawać czy poczekać?
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kupiłem trochę tego badziewia na wyjazd do niemcowni po grata, okazało się, że
    > niepotrzebie.

    policz ile masz tych euro i ile możesz zyskac/stracić przy skoku kursu o pare
    groszy

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-03-31 17:21:59
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Jak myślicie, eurosy coś nieco do góry idą, poczekać jeszcze?
    >
    > Kupiłem trochę tego badziewia na wyjazd do niemcowni po grata, okazało

    niedawno troche sprzedałem, bo sie obawiam , że kurs nie będzie rósł . ale
    co ja tam wiem.

  • 4. Data: 2006-04-01 11:00:32
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kupiłem trochę tego badziewia na wyjazd do niemcowni po grata,
    > okazało się, że niepotrzebie.
    >
    > A Wy sprzedawalibyście?

    Ja trzymam. :)

    marekz

  • 5. Data: 2006-04-01 19:10:37
    Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl>

> [...]
    >
    > Jak myślicie, eurosy coś nieco do góry idą, poczekać jeszcze?
    >
    > Kupiłem trochę tego badziewia na wyjazd do niemcowni po grata, okazało

    Ja bym wyjechał, ale za stary jestem :)
    CEzar