  • 11. Data: 2004-12-16 07:01:29
    Temat: Re: Euro w TESCO
    Od: Lucas <l...@p...com>

    Zeus wrote:
    > Ide dzisiaj na zakupy, patrze, a tutaj ogromnymi literami napisane: "TESCO
    > przyjmuje EURO",

    leć do Biedronki - tam też przyjmują EUR :-))))

  • 12. Data: 2004-12-16 07:38:20
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Niedrogo masz to piwo. Gdzie to ? :)

    A, taka wiocha w powiecie kołobrzeskim... Gościno się nazywa.
    http://www.moltowo.most.org.pl/gs__index.htm | gastronomia. Ceny
    dostosowane do lokalnych warunków. No nie jest to kokosowy interes.

    Grzexs

  • 13. Data: 2004-12-16 12:33:36
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Zeus zapodał(a):

    > Ide dzisiaj na zakupy, patrze, a tutaj ogromnymi literami napisane:
    > "TESCO przyjmuje EURO", czy jakos tak. No i rzeczywiscie, maj? dwie
    > kasy, ktore przyjmuja EUR, resztę z zakupów wydaja w PLN, można płacić
    > tylko gotówk? a reklamacje s? rozpatrywane w PLN.
    > PS.
    > Przyjmuj? po kursie dnia, dzisiaj akurat było 3,95 PLN.

    Carrefour we Wrocławiu ma już dość długo.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 14. Data: 2004-12-16 21:24:55
    Temat: Re: Euro w TESCO - sprawy techniczno-prawne??
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kriseek napisał:

    > a tak jezeli chodzi o sprawy techniczne, to maja tam dwie kasy fiskalne:
    > jedna do ZL a druga do EURO?? czy jakos inaczej to funkcjonuje??
    > a wogole to nie trzeba do tego jakiegos specjalnego pozwolenia na
    > dzialalnosc 'para' kantorowa?? np. z US?? albo moze ktos zna jakas ustawe co
    > to reguluje?? chetnie sie zapoznam z takowa :)

    A nie jest przypadkiem tak, ze euro mozna w sklepie przyjmowac tak po
    prostu? Cos tam mi jeszcze swita, ze trzeba tylko poinformowac klientow
    o kursie (ustalanym chyba dowolnie przez sprzedawce) i chyba nie mozna
    wydawac w euro reszty.

    Bartol

  • 15. Data: 2004-12-16 21:42:31
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2004 22:24:55 +0100,
    osoba podpisana: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta>
    napisała:
    [...]
    > A nie jest przypadkiem tak, ze euro mozna w sklepie przyjmowac tak po
    > prostu?
    Dokładnie. Jakos w okolicach naszego wejścia do UE, Balcerowicz dopuścił
    wyrażanie cen w EUR. Tak więc nawet najpodlejszy warzywniak na bazarku
    może to robić :-)

    > Cos tam mi jeszcze swita, ze trzeba tylko poinformowac klientow
    > o kursie (ustalanym chyba dowolnie przez sprzedawce) i chyba nie mozna
    > wydawac w euro reszty.

    A to nie wiem.

    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 16. Data: 2004-12-16 22:19:15
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    coś chyba w związku z UE i zbliżającym się euro więc legalne

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 17. Data: 2004-12-17 11:02:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 15 Dec 2004 18:23:44 +0100, "ktr" <k...@a...pl> wrote:

    >Żadna nowość. W Radomiu w Realu juz od kilku tygodni przyjmuja EURO. I to we
    >wszystkich trzydziestu kilku kasach....
    W Szczecinie w Realu od kilkunastu miesiecy. A moze i dluzej.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 18. Data: 2004-12-18 12:20:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> wrote in message
    > coś chyba w związku z UE i zbliżającym się euro więc legalne

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/0658.htm

    Maciej