  • 11. Data: 2009-08-20 08:12:01
    Temat: Re: Eurobank TokenGSM - motorola V3
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Przemysław Kowalik pisze:

    > Wybacz, ale chyba bardzo nie wiesz o czym piszesz.
    >
    > Chwila googlania "7973 100500" pokazuje takie np. coś.
    >
    > http://www.mobilegadgetnews.com/index.php?showtopic=
    6800

> [...]
    >
    > A skąd to wszystko? Ano stąd, że telefon był pewnie kupiony w Orange UK
    > z tamtejszymi ustawieniami i nie przestawiony. O ile połączenie GPRS
    > (płatność za paczki kilobajtów, a nie za czas połączenia) nie miało
    > szansy zadziałać, bo punkt dostępu (APN) i inne ustawienia są związane z
    > operatorem, to z CSD jest inaczej - często po zmianie SIMa możesz się
    > łączyć na starych ustawieniach z innej sieci, ale za odpowiednią stawkę.
    >
    > A propos ściągania tokenu z UK - ja mam telefon z WiFi i token
    > ściągnąłem sobie za darmo przez internet, ale z jakiego kraju - nie mam

    Hm to by sie zgadzalo, ale dlaczego wyslane ustawienia z ustaw.orange.pl
    nie zadzialaly, tez mam telefon z UK zakupiony, ustawienia wyslane z tej
    strony i wszystko dziala jak nalezy. To co motorola akurat bylaby
    bardziej zabezpieczona, na infolini nawet podaja ta strone zeby sobie
    ustawic takie polaczenie.