  • 1. Data: 2009-04-23 15:54:54
    Temat: Eurobank: dwa przelewy zamiast jednego -- Ciąg Dalszy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Eurobank: dwa przelewy zamiast jednego -- Ciąg Dalszy

    Najpierw poszło zlecenie jednorazowe, później zlecenie stałe.
    Po jednorazowym stan konta to 20 złotych, później dochodzi do
    tego 47 złotych z przelewu i tak jest to godziny 19:12, kiedy
    to wpłacam makulaturę (ponad 10 tałzenów) w kasie galeriowej.

    Czyli:

    -- zlecenie na 19 kwietnia
    -- zabranie środków z konta 17 kwietnia
    -- wykonanie (niechcianego już) przelewu 20 kwietnia
    -- brak zgody na anulowanie niechcianego już przelewu
    przez dni: 18 kwietnia, 19 kwietnia i 20 kwietnia

    Innymi słowy bank celowo (i regulaminowo) zabiera pieniądze 2 dni przed
    wskazanym terminem, aby wykonać przelew 1 dzień po wskazanym terminie
    i nie ma ochoty na anulowanie niechcianego zlecenia w czasie, gdy jest
    ono realizowane, a jest ono realizowane aż 3 dni i nie ma wątpliwości
    (co zapewnia kanał telefoniczny) co do tego, że realizacji tego zlecenia
    już nie chcę.

    Jak dla mnie regulamin do wymiany (lub bank do wymiany) bo na razie jest
    to okradanie klientów. Bank musi ukraść mi moje pieniądze na weekend,
    więc nie chce anulować zlecenia.

    -=-

    FCE Bank (odbiorca przelewu) na razie nie odbiera telefonu...
    Czekałem raz prawie 5 minut i raz ponad 3 minuty...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'