  • Data: 2005-06-21 13:33:10
    Temat: [Eurobank] nieczysta gra
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Jak bank może, tanim kosztem, naciągnąć swego klienta ?

    To proste - wystarczy odpowiednio zmienić TOiP, nie informując go o tym...

    Otóż, do 1.marca br. posiadacz karty VE chcąc wypłacić gotówkę z bankomatu
    Eurobanku mógł bezpłatnie sprawdzić za jego pomocą stan swego konta. Wg nowej
    TOiP za takie sprawdzenie bank skubnie cię 1 zł - darmocha znikła, naiwny
    jeLeniu, który nie zadajesz sobie trudu codziennego sprawdzania cudownej witryny
    tego banku... ;)

    Naiwny (bo ubzdurał sobie, że powinnością banku jest zawiadamianie z
    wyprzedzeniem o zasadniczych zmianach opłat za usługi) może się poczuć
    swobodniejszy o pokaźną sumkę!

    Pilnujcie się jeLenie!
    Studiujcie pilnie, codzennie, Tabelę Opłat i Prowizji na witrynie Eurobanku, bo
    możecie być zaskoczeni np. wprowadzeniem opłaty 121 zł za prowadzenie konta ;)

    Ja, jeLeń, przypadkowo dowiedziałem się dziś, że od 1.marca ubyło mi z konta
    Eurobanku parę dych :(((