  • 11. Data: 2009-02-11 22:00:15
    Temat: Re: Eurobank - niesluszne naliczenie oplaty za prowadzenie konta
    Od: "news.task.gda.pl" <b...@w...pl>

    Zbigniew Demidowicz pisze:
    > Też mnie skubnięto.
    >
    > Ciekawe, jak to możliwe by zawinił *błąd systemu informatycznego* (o ile nie
    > grzebano w nim w ostatnim okresie obliczeniowym) ?

    Niech sie 10% klientów nie kapnie...
    A reszcie powiemy ze bład systemu :)

  • 12. Data: 2009-02-11 22:05:24
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    news.task.gda.pl napisał(a):

    > Niech sie 10% klientów nie kapnie...
    > A reszcie powiemy ze bład systemu :)

    a ja na razie nie zloze reklamacji i poczekam kilka dni. bardzo mnie
    ciekawi czy sami naprawia czy tylko tym co zlozyli reklamacje... jak
    Pekao swego czasu w sprawie Neste...

    PG

  • 13. Data: 2009-02-11 22:20:12
    Od: bec <b...@w...pl>

    Piotr Gralak pisze:
    > a ja na razie nie zloze reklamacji i poczekam kilka dni. bardzo mnie
    > ciekawi czy sami naprawia czy tylko tym co zlozyli reklamacje... jak
    > Pekao swego czasu w sprawie Neste...

    Dam znac jak mi cofną, porównamy wyniki skoro jak mi mowili
    telefonicznie będą całość odkręcać.

  • 14. Data: 2009-02-12 15:49:56
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Lut, 23:20, bec <b...@w...pl> wrote:

    > Dam znac jak mi cofną, porównamy wyniki skoro jak mi mowili
    > telefonicznie będą całość odkręcać.

    Melduje że właśnie zwrócili mi niesłusznie naliczone 4 zł za
    prowadzenie rachunku ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 15. Data: 2009-02-12 17:10:17
    Od: Mentos <m...@p...internetdsl.pl>

    news.task.gda.pl pisze:
    > wlasnie zauwazylem ze eb naliczyl mi nieslusznie oplate za prowadzenie
    > konta. Po telefonie do eb okazalo sie ze to blad systemu informatycznego
    > i ze wyprostuja to w ciagu paru dni (paru???). Tym samym gdyby kogos to
    > lekko podirytowało to ma odpowiedz bo ja tylko tak informacyjnie :)

    U mnie to samo 10-02
    Reklamacja poczta wewnętrzną tego samego dnia
    Dzisiaj 4,00 zł wróciło na konto.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 16. Data: 2009-02-12 18:24:32
    Od: bec <b...@w...pl>

    Jacek Erazmus pisze:
    > Melduje że właśnie zwrócili mi niesłusznie naliczone 4 zł za
    > prowadzenie rachunku ;-)

    U mnie rowniez.

  • 17. Data: 2009-02-12 19:35:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "news.task.gda.pl" gmv324$hek$...@n...task.gda.pl

> [...]
    > informatycznego i ze wyprostuja to w ciagu paru dni (paru???). Tym samym gdyby
    kogos to lekko podirytowało to ma odpowiedz bo ja

    Mnie nie skorygują za ten miesiąc. Nie dlatego, że mnie nie
    lubią -- najpierw skorygowali, a później naliczyli.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-02-12 19:36:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" gmvecr$1gf0$...@o...icpnet.pl

    > z pewnością ze względu na osad na rachunku ;-)

    Ja osadziłem ponad 44 tałzenów i najpierw skorygowali,
    a później zabrali, czyli dokonali korekty korekty. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-02-12 19:38:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbigniew Demidowicz" gmvaer$b8a$...@i...gazeta.pl

    > Ciekawe, jak to możliwe by zawinił *błąd systemu informatycznego* (o ile nie
    > grzebano w nim w ostatnim okresie obliczeniowym) ?

    Grzebano -- dodano konta oszczędnościowe. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-02-15 00:42:00
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Mentos napisał(a):

    > U mnie to samo 10-02
    > Reklamacja poczta wewnętrzną tego samego dnia
    > Dzisiaj 4,00 zł wróciło na konto.

    U mnie wróciło bez reklamacji. Porządny bank.

    PG