  • 11. Data: 2009-02-27 18:47:50
    Temat: Re: Eurobank - oplata za zerwanie lokaty
    Od: Ra <a...@a...com>

    Robert Kois pisze:

    > No i poprawią obsługe. Bo dzwonienie z zastrzeżonego numeru i domaganie się
    > autoryzacji przy informacji o rozpatrzeniu reklamacji jest takie sobie.
    > Pani była bardzo zdziwiona, że nie chcę podawac danych.

    ale jak się do nich dzwoni to też nie ma jakieś autoryzacji poza
    standartowymi pytaniami typu imię matki. Poległem na własnym numerze
    telefonu i musiałem 3x dzwonić. Przy okazji dowiedziałem się że na
    infolini o 23 siedzi 1 osoba tylko

  • 12. Data: 2009-02-27 19:00:25
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 19:47:50 +0100, Ra napisał(a):

> [...]
    > standartowymi pytaniami typu imię matki. Poległem na własnym numerze
    > telefonu i musiałem 3x dzwonić. Przy okazji dowiedziałem się że na

    No ale ty wiesz, że dzwonisz do banku i nie masz oporów z podawaniem danych
    które bank ma. W przypadku gdy dzwonią do nas nie mamy pewności kto to
    robi.

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2009-02-27 22:06:10
    Od: c...@g...com

    On 27 Lut, 09:10, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

    > Ja i tak korzystam z odnawialnych tygodniowych, ktore koncze zmieniac
    > sposob zakonczenia.
    Można zmienić sam sposób zakończenia lokaty ? Bo właśnie mam
    samoodnawialną tygodniówkę i teraz zastanawiam się czy mi tą dychę
    wezmą (minął z miesiąc od założenia).

  • 14. Data: 2009-02-28 05:11:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    c...@g...com pisze:

    > Można zmienić sam sposób zakończenia lokaty ? Bo właśnie mam
    > samoodnawialną tygodniówkę i teraz zastanawiam się czy mi tą dychę
    > wezmą (minął z miesiąc od założenia).

    wejdz w edycje i tam zmieniasz zakladka ustawienia zakonczenia danej lokaty

  • 15. Data: 2009-02-28 12:30:19
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 27 lut 2009 o 23:06 GMT, c...@g...com napisał(a):

    > Można zmienić sam sposób zakończenia lokaty ? Bo właśnie mam
    > samoodnawialną tygodniówkę i teraz zastanawiam się czy mi tą dychę
    > wezmą (minął z miesiąc od założenia).

    Wejdz do TOiP lokat, i przeczytaj kiedy pobieraja oplate za zerwanie...

    Pomoge, jezeli zerwiesz lokate wczesniej niz 14 dni po jej zalozeniu...

    Ale chyba nie dotyczy to lokat krotszych niz 14 dni, bo raz zrywalem lokaty
    7 dniowe w dniu pierwszego odnowienia, i nic mi nie policzyli...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 16. Data: 2009-02-28 15:00:34
    Od: c...@g...com

    On 28 Lut, 13:30, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Wejdz do TOiP lokat, i przeczytaj kiedy pobieraja oplate za zerwanie...
    Przeczytałem zanim napisałem na grupie. Problem w tym, że zapis jest
    na tyle ogólny aby pozwalać na różne jego interpretacje.

    > Ale chyba nie dotyczy to lokat krotszych niz 14 dni, bo raz zrywalem lokaty
    > 7 dniowe w dniu pierwszego odnowienia, i nic mi nie policzyli...
    I to jest konkretna informacja, dzięki.

    Sam nie mam RORu u nich i ręcznie sposobu zakończenia zmienić nie
    mogę.

  • 17. Data: 2009-03-04 11:26:40
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 09:35:20 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > No i poprawią obsługe. Bo dzwonienie z zastrzeżonego numeru i domaganie się
    > autoryzacji przy informacji o rozpatrzeniu reklamacji jest takie sobie.
    > Pani była bardzo zdziwiona, że nie chcę podawac danych.

    Dzisiaj dostałem list w czerwonej kopercie z odpowiedzią na reklamację i
    przeprosinami. Miłe, ale prosta odpowiedź w poczcie wewnętrznej by
    wystarczyła. :)

    --
    Kojer