  • 21. Data: 2009-01-22 08:05:00
    Temat: Re: Eurobank - rachunki oszczednosciowe
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Robert Kois wrote:

    > Jest doprecyzowane w TOiP
    > "-suma wpływów(wpłat gotówkowych i przelewów przychodzących) na konto w
    > miesiącu kalendarzowym poprzedzajacym pobranie opłaty wyniosła min. 800zł"
    > Więc zabawa z wypłatą kartą + od razu wpłacenie wpłatomatem powinna
    > zadziałać.

    Ciekawe czy zadziała przelanie z oszczędnościowego na ror i z powrotem? :-)

    --
    MiCHA

  • 22. Data: 2009-01-22 08:13:57
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Sty, 22:26, "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    > Zagroziła mi rozwodem,

    Z powodu bankowego hobby, objawiającego się mnożeniem rachunków, czy z
    powodu salda tychże..?

  • 23. Data: 2009-01-22 08:20:18
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 09:05:00 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Ciekawe czy zadziała przelanie z oszczędnościowego na ror i z powrotem? :-)

    Według mnie nie.

    --
    Kojer

  • 24. Data: 2009-01-22 20:33:09
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):

    > Z powodu bankowego hobby, objawiaj=B1cego si=EA mno=BFeniem rachunk=F3w, cz=
    > y z
    > powodu salda tych=BFe..?

    Oczywiście, że z tego pierwszego ;)
    Jej saldo miało być nienaruszone (rach. główny).