  • Data: 2009-01-30 08:51:20
    Temat: Eurobank - token GSM nie dochodzi.
    Od: Zyga <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W środę założyłem konto w eurobanku w oddziale. Token GSM nie przyszedł
    od razu, pomyślałem że potrzebuje chwilę aby dotrzeć. Ale nie dotarł. W
    czwartek znowu do oddziału, znowu wysłali i znowu nie doszedł. Dzwonię
    do operatora (orange) czy ustawienia telefonu mam OK (sony ericsson
    k800i). Przysyłają konfigurację telefonu, instaluję, idę do oddziału,
    wysyłają token po raz trzeci, znowu nic nie dociera. Dziś znowu dzwonię
    do orange ale jakoś nie bardzo potrafią pomóc.

    Pytanie moje, co muszę mieć skonfigurowane aby ten token do mnie dotarł?
    Internet po GPRS, WAP po GPRS, MMS, aktywacja SMS-ów z netu? Na
    telefonach się zbytnio nie znam a cała sprawa robi się mocno upierdliwa.
    Do tego zaraz koniec miesiąca, doliczą mi 4pln jak nie zasilę konta i
    jeszcze 1 za kartę.

    pozdrawiam
    Zyga